Kérhetem-e a szolgálatótól, hogy a telefonos megkeresésük során a velem felvett beszélgetésüket a beszélgetés végén töröljék, és mi a garancia, hogy ezt meg is teszik?
Miért járulok hozzá, hogy hívjanak, ha ennyire zavar? Tudom, elvileg lemondható. Azért, mert időnként hasznos ajánlatokat kapok.
De sajnos arra egyre több példa van, hogy ostoba kérdésekkel, alig érthető módon előadva, időrabló módon körülményeskedve keresnek meg, amikor pedig nemet mondok az ajánlatukra, akkor jönnek a kifogások (tisztelet a kivételeknek). Persze, le tudom rázni őket, de nem hiányzik, hogy pl. a velem folytatott beszélgetésükkel okítsák a leendő ügyfélszolgálati alkalmazottaikat a kommunikációs és egyéb típushibáikra, amiket szerintem elkövetnek.
Szóval, érdekelne, h. jogomban áll-e anélkül információt kapni, hogy a beszélgetést rögzítsék és saját céljaikra a későbbiekben felhasználják.
És amennyiben igen, akkor ezt milyen módon jelezzem (gondolom, a beszélgetés elején, és pl. jogomban áll-e információt kapni arról, hogyha minden egyes ilyen telefonos megkeresést nekem kell egyesével pl. kódok megadásával törölni, akkor ennek mi a módja).
Hálás vagyok a segítségért:-)
Üdv
Legközelebb kérdezd meg, ha valaki felhív, biztosan alaposan összezavarod majd szegény telefonos embert. Érdekes egyébként a felvetés. Szerintem kicsit paranoiás vagy, de attól még érdekes, és megértelek.
Csak elmesélnék egy történetet, amiben nekem hasznomra vált, hogy a cég rögzítette a beszélgetést. Felhívtak, hogy hamarosan lejár a hűségidő a mobiltelefon előfizetésemre, és lenne egy kedvező ajánlatuk. Elmondta a marketing szöveget, meg hogy milyen jól járok, mennyivel olcsóbb lesz, stb. Fura volt nekem így telefonon szerződést kötni, hogy nem látok konkrét számokat, meg ilyenek, úgyhogy valami belső megérzésre hallgatva mindig visszakérdeztem, és elmondtam azt is, hogy én hogyan értelmeztem azt, amit elmondott. Ilyeneket mondtam, hogy "tehát jól értem, hogy nagyjából a fele lesz az előfizetésem havidíja?" "Nincs további költség, igaz?" Amikor kimondtam, hogy rendben van a dolog, akkor is hozzátettem még, hogy abban a tudatban vagyok, hogy így tényleg közel 50%-ot fogok spórolni az eddigiekhez képest.
A vonal túlvégén az értékesítőnek csak az volt a lényeg, hogy eladja a szolgáltatást és behúzhassa a strigulát.
Amint megkaptam később az első számlát a remek szerződéskötés után, kiderült, hogy nem annyira 50% az a spórolás, hanem inkább 5-10%. Ezt megreklamáltam, és jelezték, hogy megvizsgálják a történetet. Nyilván visszahallgatták, és rájöttek, hogy ez nem volt korrekt. Visszafizették azt a különbözetet, amivel többet fizettem annál, amit gondoltam, és felajánlották az ingyenes szerződésbontás lehetőségét. Bontottam is, aztán kötöttünk egy tényleg jót, de azt már személyesen.
Bocsánat, ha ez nagyon eltért a kérdésed lényegétől, de amint látod, ennek előnye is lehet. Ha pedig felhívnak és azt mondod, hogy köszönöm, de nem érdekel, majd elköszönsz, abból nem lesz oktatási anyag.
"Legközelebb kérdezd meg, ha valaki felhív, biztosan alaposan összezavarod majd szegény telefonos embert":
Akkor ennyire lesz képzett egy tőle szerintem elvárható kérdésben? Akkor ezek szerint tényleg ekkora zavart okozok:-) De hát akkor ezt is kielemzik a főnökei, és megmentem szegényt a magyarázkodástól, ha úgyis töröltetem a beszélgetést, mert nem lesz mit elemezni, ahogy zavarba jön.
"Érdekes egyébként a felvetés. Szerintem kicsit paranoiás vagy, de attól még érdekes, és megértelek.": Nagyon örülök.
Köszönöm.
"Nem sértésként, de egy szolgáltató egy ilyen ügyfélről bizonyára szívesen lemond, amíg nem tömeges a jelenség": Így van, Magyarországon általában a fogyasztók vannak a szolgáltatókért, és nem fordítva, ahogy tapasztalom.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!