Babakocsi garancia. Mik a lehetosegeim!?
Udb!
Babakocsi garancia problema.
A kokcsi masodik javitason van, az elso hibaval. Visszakaptam, de ugyanolyan rossz. A masodik javitas mar 16 napja tart, es most akarjak kikuldeni meg Lengyelorszagba. 15 nap elvileg amit varnom kell. Jol tudom? Ez a masodik javitas. Azt mondtak ok, hogy csak a harmadik utan kaphatom vissza a penzem, vagy csere. En kettorol hallottam. Mit trhetek? Illetve melyik az igaz? A gyerek kocsi nelkul. Felajanlottak a cserekocsit. Elso javitasnal elfogadtam, de masodikra nem. Most azt tukmalnak ram, gondolom azert, mert akkorar 30 napjuk van, nem 15. Valaki segitene? Koszonom!
Szeretem az ilyen embereket, se nem vagy tájékozott, se nem vagy tudatos vásárló. Viszont utólag okosnak akarsz látszani.
Ha gond van egy termékkel, visszaviszed, majd kéred a cseréjét. Miután ezt megtagadják, beleíratod a jegyzőkönyvbe, hogy te cserét kértél, nem kaptál.
Majd mielőtt visszaveszed ellenőrződ. Ha ugyanolyan rossz, nem adod vissza, hanem beírsz a panaszkönyvbe, és jegyzőkönyvet vetetsz fel.
Majd ez után írsz a helyi békéltető testületnek, ahol fényképes bizonyítékaidat elküldöd (jegyzőkönyvek, jegyzőkönyv arról, hogy megjavították, és a panaszkönyv beírást) 3 héten belül tárgyalásra hívnak, ahol elmondhatod a problémát. 100-ból 99-szer a te javadra döntenek.
A másik, soha, de soha nem veszünk olyan terméket, amit itthon nem tudnak szervizelni. Ezért nem veszek Lenovo laptopot.
Csere készülék, ez esetben babakocsi kötelező adni. 30 napon túl tehetsz panaszt, de vannak speciális esetek. Ez például az. De ez ugye megint a te bénaságod volt.
És még annyi, hogy az egy év után lejárta után van 2 év forgalmazói garanciád, ahol neked kell bizonyítani, hogy a gyártó a hibás, ha valamit elromlott. Ezt egy olyan helyen tudod megtenni, akik ezzel foglalkoznak, és ők adnak erről papírt. Ott is a javítás, vagy pedig a pénzvisszafizetés.
A másik, ha harmadszorra is rossz lenne, vetess fel jegyzőkönyvet, panaszkönyv, és kérd vissza a pénzed. Minden fényképezz le, neveket kérd el.
De a legjobb, ha már úgy mennél be, hogy a telefon hangrögzítője be van kapcsolva.
Aztán békéltető testület.
A legtöbbször a tárgyalás előtt megkapod, amit akarsz. Ők ugyanis komolyan alá tudnak tenni.
Okosan, nyugodtan, legközelebb pedig értelmesen vásárolj, főleg a gyerekednek.
Ezt az oltast nem ertem!
1. Ez egy magyar bolt, magyar szervizzel. A babakocsi lengyel gyartmany, nem gondoltam, hogy ezert ki fogjak az egeszet cibalni lengyelbe. Ha veszek egy nemet autot, es baja lesz, nem nemetbe szervizelik.
2. Ez egy nagy varos egyik legnagyobb bababoltja.
3. Amikor javitas utan elhoztam a kocsit, nehany napig jo volt, azutan ugyanaz a problema jelentkezett.
4. Konkret valaszokat nem adtal sem a 15 napra, sem pedig a cserere vonatkozoan.
5. Azert koszonom! :D
"Ezt az oltast nem ertem!
1. Tudatos vásárló kérdez, tájékozodik. Gondolom, nem 10 ezer ft-s babakocsi volt. 20 ezer ft felett érdemes utána nézni adott terméknek, kérdezni.
2. És akkor mi van? Rá nem vonatkoznak a szabályok? Legutóbb a Vodafone-t térdeltettem meg, előtte az LG-t, de már a MALL.hu is kapott tőlem. Mindenhonnan kaptam extra pénzt az engem ért kellemetlenségért.
3. Sajnos te vagy a sűgér, mert ki kellett volna cseréltetni. Tudatos vásárló ismeri a szabályokat.
4. De adtam, csak mivel belementél, hogy 15 nap után kivigyék lengyelbe, így elestél a jogodtól, mert te magad mondtál le róla, ezért írtam, hogy 30 nap múlva reklamálhatsz.
5. Nincs mit.
Probáld meg értelmezni, amit mondtam, és olvass utána a jogaidnak, a kormány elég sok pénzt költött ezekre az oldalakra, azért, hogy használd. Nem fog ártani.
Amúgy kb. 10 oldal. Addig tart elolvasni, mint ide kiírni a kérdést.
Nem én vertelek át hanem Brendon, és engem akarsz kioktatni. Van egy érzésem élőben igen csak kisegér vagy, és csak itt vered melled.
Minden információt megkaptál, ha nem tudod értelmezni és érteni, hogy mi van akkor ha még nem vitték ki a babakocsit.
Egyébként látszik, hogy sűgér vagy, mert elsőre nem volt lengyelekben javításon. Erre a második alkalmon elmondják, hogy most ki kell küldeni. Ergo első alkalommal nem javították meg szakszerűen itthon.
Miután a forgalmazó pontosan tudja, mikor fog visszajönni, gyártási hobáról van szó. Ugyanis a gyártó tudja mennyi ideig tart javítani.
A hiba később is elő fog jönni.
Kérj jegyzőkönyvet, arról, hogy miért most megy ki a babakocsi. Kérd el a szervíz naplót.
És kérd vissza a babakocsit, panaszkönyvbe írd le. Aztán mindent a békéltető testület elé.
Szoktam ingyen segíteni azoknak, akik nem értik ezt, de neked már a viszont válasznál is akkora mellényed volt, biztos megoldod te magad is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!