PayPal refund kifejtve?
Üdv.
Van a PayPal Refund, amit ugyebár a PayPal kínál már a (ha jól tudom) több mint 2 éve.
Olvastam elég sok kérdést itt a GYK-n is róla, de még mindig nem tiszta teljesen.
Konkrétan az volna a kérdésem, hogy: ha én rendelek egy terméket mondjuk 15-20$ értékkel, megkapom, ámbár sérült, avagy nem vagyok megelégedve vele, akkor a refundnak mi a pontos menete? Ilyenkor kötelező visszaküldenem a hibás terméket az eladónak (Cég-GearBest), és csak utána (pár nap) lesz visszautalva a pénz?
Pl. Aliexpressen ha nyitsz egy "dispute"-ot, csatolsz képet a hibás termékről, és elismeri az eladó, hogy rossz, akkor lehet refund. Beírod mennyire tartasz igényt.
Nem feltétlen kell visszaküldeni a terméket, ezt az eladó eldönti.
lehet anélkül visszaadja az árat, hogy bármit kéne tenned.
Szerintem Gerabestnél is így van.
Így már világosabb, köszi :)
Volna még egy kérdésem. GearBest-nél ellett törölve a 2kg alatti csomagok EU Express szállítási módja, én pedig szeretnék rendelni egy órát, ami 23$ volna a pontjaim felhasználásával.
Ha "Unregistered Air Mail" szállítási módot választom, akkor ugye nincs követési számom, ámbár ezáltal ingyenes a szállítás, így jönnék ki 23$-ra, és ha minden igaz, akkor 22Euro fölött kell csak áfa, vámot fizetnem?
Vagy ilyen esetben az áfát semmilyen módon nem úszom meg kínai raktárról?
Olvastam 1 magyar blogon, hogy az EU Registered móddal sem lesz vámmentes a csomagom, ezzel miújság?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!