Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Milyen üzletpolitikai döntés...

Milyen üzletpolitikai döntés húzódhat meg azon tény mögött, hogy itthon egyáltalán forgalmaznak Deli csokikat? A márka a Nestléhez tartozik és nem tudok a Nestlé magyar portfóliójában hasonló termékről.

Figyelt kérdés
Nemcsak én, de tudom, hogy rajtam kívül sokan nagyon szeretik a cseheknél és a szlovákoknál sokféle ízben kapható Deli csokikat. Most vettem csak észre a csomagoláson a Nestlé logót, vagyis valamikor ott is felvásárolták a gyártó céget.

2017. okt. 12. 14:51
 1/2 anonim ***** válasza:
Úgy ítélték meg hogy nem éri meg piacra dobni idehaza mert itt van már egyéb, bejáratott, akár helyben gyártott termékük a piacon és nem akarnak neki "belső" konkurenciát.
2017. okt. 12. 17:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
Má szóval nem akarják fragmentálni magukat, könnyebb a marketing is így.
2017. okt. 12. 17:49
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!