Ilyen esetben tudok panasszal élni a Magyar Posta irányába?
Vidafone-os számlabefizetédi határidőm 13-a , és mai nap folyamán édesapámnak adta a kézbesítő a számlát felvontott borítékban. Kiderült , hogy rossz helyre dobta be , ők felbontották aztán valahogy visszajuttatták a kézbesítőnek , és így került hozzám a felvontott boríték.
A csekk befizetési határidő 13-a , 3 nap az "átfutási" idő, szóval ha holnap befizetem már akkor is kicsúszok belőle.
Ugye ezt az egész történetet nem tudom bizonyítsni sajnos :S Pedig nagyon bosszantó, és már nem ez az első eset hogy ilyen jellegű hibát követ el a kézbesítő
Itt tudsz panaszt tenni.
Itt elolvashatod, hogy milyen esetben áll meg a posta felelőssége. Közönséges levélpostai küldemény téves kézbesítésért, elveszéséért nem felel a posta. A kézbesítő felelőssége is csak akkor állhat meg, ha rendszeresen mindenféle számla levelet késedelmesen kézbesít.
Tehetsz panaszt, a kézbesítő majd kap egy kis ejnye-bejnyét és kész. Kirúgni nem fogják.
a befizetéshez:
1. Beslattyogsz egy Vodafone-ba és befizeted személyesen, máris nem csúszol.
2. Átutalod/átutaltatod netbankon/telebankon, máris nem csúszol.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!