A Vateránál felmerült panasszal foglalkozik valaki? Ha igen a neve, e-mail címe, telefonja érdekelne!
Figyelt kérdés
Az OTP-nek köszönhetően kétszer fizettem egy termékért a Vaterán, az eladó pedig nem válaszol a megkereséseimre. A másodszorra átutalt 47'000,-- forintom akarom visszakapni. Felháborító, hogy egy ekkora cégnél a panasszal nincs kitől segítséget kérni.2012. júl. 14. 00:59
1/5 anonim válasza:
Tévedésben vagy! A Vatera nem egy üzlet ahol személyzet foglalkozik a vevők panaszával.A Vatera magánszemélyek közötti adásvétel amihez csak fórumot biztosít.A Vatera nem tud visszaadni egy tévesen elutalt összeget a hibát annak kell korrigálni aki elkövette.
2/5 anonim válasza:
Első körben az eladóval kellene mindenképpen egyezkedni.
Ha ez eredménytelen, tegyél feljelentést.
3/5 anonim válasza:
Te olyan hülye vagy komolyan! Ez áll a vatera honlapján hogy ők nem vállalnak felelősséget ilyenekért amit te most elkövettél! Milyen jogon vonod felelősségre az oldalt, amikor te vagy a szőke?! Ők nem foglalkoznak a pénzeddel, aki akar felad hirdetést és te kapcsolatba léphetsz a hirdetővel AZ OLDALON KERESZTÜL. A honlap csak arra van, hogy mások feltegyék te megkeresd felvedd az eladóval a kapcsolatot és lebonyolítsa a vásárlást.
4/5 anonim válasza:
OTP-nél kéne panaszkodnod, ha ők cseszték el
a vaterának ehhez mi köze van?
az eladónak meg dobj egy sms-t, hogy utalja vissza a pénzed vagy rendőrségi feljelentést teszel és fizetési meghagyást indítasz
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!