Éljünk panasszal a fogyasztóvédelemnél? Vagy nyeljünk nagyot, és így jártunk?
Sokáig gyűjtögettünk,hogy egy szép kanapét tudjunk venni a nappaliba, ez tavaly novemberben sikerült is, de sajnos 3 hónap után az összes létező hiba kijött,ami lehet, azt ki is cserélték, választottunk másik fajtát. Ez sem bírt többet,mint 3 hónap :O Mindketten dolgozunk, gyerekek vannak, de nem hinném,hogy egy közel 160 e ft-os kanapé csak 3 hónapra van tervezve :O
Az anyag elfeslett, bomlik stb... A rugói kiállnak, és most azt mondják az üzletben, hogy csak huzatot cserélnek rajta, nem cserélik ki az egész kanapét, de ez kb két ehet is igénybe vehet. Kérdezem, akkor ezt megtehetik, két hétig üljek a földön, a gyerekem nézze onnan a tv-t??? Ez a mai világban tényleg így megy???Soha nem jártunk még így semmivel, normális körülmények között élünk a gyerekeinket arra neveljünk, hogy meg kell becsülni,amink van, tehát az sincs,hogy szétugrálták volna az ágyat :(
Nem értem miért kéne cserélni, ha javítani is lehet.
Szerintem az üzlet teljesen jogosan járt el.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!