Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Tescoban vett telefon elromlot...

Sas28 kérdése:

Tescoban vett telefon elromlott, elvitték szervízbe 30 napos határidővel. A 30 nap lejárt de a teló sehol. Ilyenkor mit lehet tenni, van valami kötelezetségük vagy bármi amivel ilyenkor kárpótolniuk kell?

Figyelt kérdés
2017. júl. 15. 19:03
 1/2 anonim ***** válasza:
Mennyivel, hány nappal lépték túl a 30 napos határidőt és mit mondanak mi az ok, hol van a telefon ?
2017. júl. 15. 23:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Már 5 nappal de még sehol. Tesco vevőszolgálatról felhívták a céget akik azt mondják, hogy majd küldik. Ennyi a válaszuk
2017. júl. 17. 14:14

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!