Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Mit kell tenni, ha rosszul...

Mit kell tenni, ha rosszul adnak vissza a sparban? Mi az eljárás, hogy működik ez, mi a logikai folyamata, mikre kell vigyázzni?

Figyelt kérdés
2017. júl. 1. 10:33
1 2 3 4 5 6
 21/52 A kérdező kommentje:

"Ha ezen túlmenően azt gondolod, hogy téged ott át akarnak verni"


Erről szó nincs, olyan ember nem létezik, aki másokat előre kitervelten át akar verni. Sőt még hirtelen felindulásból se. Csak tisztességes becsületes emberek léteznek, még a boltosok között is!


Nem is kell figyelni semmire se, akár csukott szemmel is oda lehet adni a pénzt, mert senki se akar átverni senkit.

2017. júl. 1. 13:00
 22/52 A kérdező kommentje:
Ha valakinek meg hirtelen eltűnik 18 000 Ft-ja, akkor biztos ő téved s nem a 2000 és 20 000 Ft-os hasonlóságával éltek vissza. Simán el lehet költeni észrevétlenül 20 000 Ft-ott egy egy nap akkor is ha összesen csak kb. kétszer annyi van nála. Vagy bármi más ok miatt is kámforrá válhat, de egy bolti pénztáros az biztos nem hibázik És biztos tisztességes. erről akarsz győzködni?
2017. júl. 1. 13:04
 23/52 A kérdező kommentje:

"Az elemi viselkedés szabályainak betartására"


Te tényleg azt hiszed hogy egy szálhámossal szemben ez elég? Ha ez igaz lenne akkor nem lenne se szélhámos se zsebes se egyéb bűnöző. A többség ép az elemi viselkedés megfogalmazatlan szabályai mellett ténykedik.

2017. júl. 1. 13:06
 24/52 anonim ***** válasza:
89%

Lehet ironizálni, de itt most a konkrét helyzetről van szó, és nem az életről úgy általában.

20-25 éve még megtörténhetett volna, amiről beszélsz, ha ma már minden üzletlánc boltjaiban kamerák figyelik a dolgozókat -tehát valós időben és utólag is ellenőrizhetőek- továbbá a kivehető kassza (fémdoboz) nem nyitható a pénztáros által, csak ha be van illesztve a kasszamodulba, tehát nem tud elvonulni vele és kivenni a pénzedet, mint a maci a mézet. A műszak végi elszámolásnál ha többlet keletkezik, azt a pénztáros nem tarthatja meg, tehát emiatt sem érdekelt a csalásban. Egyszerűen nem érné meg trükközni ilyennel, mert garantált a lebukás. Nyilván mondhatod azt, hogy az üzletvezető/főpénztáros is benne van a buliban, de nem ők az egyetlenek, akik rálátnak a folyamatra, hanem a külső cég alkalmazásában álló kamerás emberek is látják, akik sok esetben távfelügyeletben dolgoznak, tehát nem is ismerik az adott bolt dolgozóit, hanem 100 onnan kilométerre ülnek egy központban. Szóval amit itt elő próbálsz adni, az nem életszerű. Az eredeti kérdésre pedig már megkaptad a választ.

2017. júl. 1. 13:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/52 A kérdező kommentje:
Ha már az elemi viselkedés szabályairól van szó, szerintem az is az elemi viselkedés szabályai közé tartozik hogy ha valaki feltesz egy kérdést akkor a kérdésre válaszolunk, nem pedig mellébeszélünk vagy kombinálunk. Itt mégis az utóbbi a gyakoribb. Akkor mégis milyen elemi viselkedésről beszélsz ha azokat még itt se sikerül betartani?
2017. júl. 1. 13:08
 26/52 anonim ***** válasza:
87%
Mindvégig a témához szóltam hozzá, és próbáltam érveket felsorakoztatni számodra, de te a hálának még a szikráját sem mutattad. Ezek után szerintem ironikus, hogy még te kéred rajtam számon a viselkedést. A továbbiakban nem szólok hozzá, ámde kíváncsian azt a választ, ami számodra hasznos és kielégítő. Majd légy szíves jelezd annak a válaszolónak, hogy elégedett vagy vele, és akkor tudni fogom, hogy milyen irányban kell fejlődnöm. Üdv.
2017. júl. 1. 13:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/52 A kérdező kommentje:

"Nyilván mondhatod azt, hogy az üzletvezető/főpénztáros is benne van a buliban,"

Direkt kértem, hogy ne összeeskövés elméletek felé menjen e a téma, hanem a kérdésre adott válasz felé.

Azt kérdeztem, hogy a nagyon hasonló 2000 Ft-os és 20 000 Ft-os képét is fel lehet e ismerni meg lehet a különböztetni a kamera felvételén, de erre nem kaptam választ.


Továbbá az is kérdés, hogy késöbb nem tud e egy nyitott kasszánál pénzt kivenni ilyen esetben. Nincs erre trükk? Hisz másik vevőnél kinyilik a kassza késöbb.

Nem, nm azért kérdezem, hogy ha igen, akkor ezt késöbb megtegyem.

A kérdés igy inkább a valóságról szól:

Ha tényleg ez történt s 20 ezres ment be akkor mit lehet tenni. Tehát szerinted a szándékosság kizárt. Ez alapján este töblet volt és ennek nyoma maradt s most várják a jelentkezőt? Mi a gyakorlat erre? És a videón vissza lehet nézzni ami annyira jó minőségű, hogy felismeri, hogy 20 ezrest adtak, s ha a számlán 2000 szerepel, akkor visszadják a 18 ezret és kész? Most hagyjuk az esetet hogy biztos más téved sak a pénztáros nem, mert arról szól a kérdés, hogyan lehet felismerni - akár utólag is - z utóbbit, nem pedig annak a találgatása a kérdés hogy ténylegesen mi is történt.


Értitek? Nem a találgatás a kérdés, hogy el lehetett, az lehetett, hanem az, hogy mi a pontos lehetősége annak a meghatározására, hogy ténylegesen mi volt? Ez pedig nem lett teljesen megválaszolva, mert pl. a kamera minőségről a 2000 és 20 000 Ft-os kamerán keresztüli megkülönböztetés lehetőségeiről még nem jött egyértelmű válasz.


Az is kérdés, hogy ez a "késöbb utólag reklamálni" lehetősége, a kassza zárás értéke vagy a videók alapján meddig lehetséges és mi a módja?


Ismétlem, nem az a kérdés, hogy itt a gyakorin találgatva mi lehetett és mi nem, csak vevő vévedhet e vagy forditva, vagy mindenki szélhámos e vagy senki se. Hane az a kérdés, hogy ilyen esetben mik a lehetőségek, s annak mi a menete, határideje.


Persze lehet itt találgatni, kombinálni, csak ne sértödjön meg az illető ha utána tájékoztatom azokat akik válaszolni is akarnak, hogy a kérdés továbbra is fenáll s nem találgatásokra kombinálásokra van igényem hanem válaszra.

2017. júl. 1. 13:20
 28/52 anonim ***** válasza:
89%
Nem olvastam végig a hozzászólásokat, én arról tudok nyilatkozni hogy a postánál úgy volt, hogyha rosszul adtunk vissza, vagy valami nem egyezett az ügyféllel, a főpénztáros megnézte a rendszerben mennyi pénznek kell a kasszában lenni annál a pénztárosnál és aztán szépen odabattyogott és megszámolta az ügyfél előtt annyi van-e. Ott minden kiderült helyben.
2017. júl. 1. 13:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/52 A kérdező kommentje:

"Mindvégig a témához szóltam hozzá"


A mindvégig az erős túlzás. Amikor visszajáró volt a téma te termék árakról zagyváltál. Az első pillanattól elkomolytalanitottad magad ezzel.


"A továbbiakban nem szólok hozzá,"


Nagyon helyes mert olyan hozzászólók hozzászólása számit, akik nem félrekombinálnak, majd utána azt irják: "Mindvégig a témához szóltam hozzá", hanem olyanoké akik TÉNYLEG mindvégig a témához szólnak hozzá. Amit te tettél az csak zavart keltett, és kisiklatta a kérdést. ha a jövőben nem teszed akkor egyszerübb lesz a helyzet s hamarabb érkezünk el a válaszig s nem higül tovább a kérdés off témákkal.

2017. júl. 1. 13:24
 30/52 A kérdező kommentje:

"Nem olvastam végig a hozzászólásokat, én arról tudok nyilatkozni hogy a postánál úgy volt, hogyha rosszul adtunk vissza, vagy valami nem egyezett az ügyféllel, a főpénztáros megnézte a rendszerben mennyi pénznek kell a kasszában lenni annál a pénztárosnál és aztán szépen odabattyogott és megszámolta az ügyfél előtt annyi van-e. Ott minden kiderült helyben."


Külön köszönöm, hogy a kérdésre válaszoltál. Nem sokat vesztettél azzal, hogy nem olvastad végig. Azt megkérdezném, ott nem fordult elő olyan szélhámosság, hogy a vitás összeget zsebre tette s utána a kasszában már nem volt többlet? Vagy ez hogy megy a gyakorlatban? Az oké, hogy tévedés esetén ott a különbözet, vagy akkor is ha nincs idő szándékosság esetén kivenni, de gondolom akkor Neked a "belenyúl a kasszába" fogalma nem ismeretlen, ha ilyen téren dolgoztál. Szóval mikre kell ekkor figyelni, ha felmerül a szándékosság gyanúja, ahol nem feltétlenül lesz a végén ott az összeg mert ép az a célja, hogy ne legyen ott?

2017. júl. 1. 13:30
1 2 3 4 5 6

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!