Most mit csináljak webshop vásárlás problémában?
tegnap feladtam egy rendelést a polonagyker webshopban, reggel egy munkatársa megerősítette e-mailben és mondta hogy "Ha előre utalást adott meg, akkor a kollégáim az áru összekészítését követően küldik a számlát az utaláshoz."
viszont küldött egy pdf dokumentumot is ami teljesen olyan volt mint egy számla, szóval azt hittem ez már az lehet, szerepelt is rajta minden info, ezért megcsináltam az átutalást, majd a központi e-mail címükre (itt minden kollégának külön van) írtam hogy megtörtént az utalás és csatoltam egy screenshotot ahol látszik minden a netbankos visszaigazolásból. erre választ nem kaptam, de jön pár órára rá egy másik munkatárstól egy mail hogy küldi a számlát és hogy "Kérném az utalást banki bizonylattal visszaigazolni." ?? na ilyet még egy webshop sem kért, leírtam neki szépen hogy mi történt, hogy a reggeli órákban mikor a kollégája küldte a visszaigazolást az infókkal, utána utaltam+írtam a központi címre, illetve neki is csatoltam a képernyőmentést. azóta déltől választ nem kaptam senkitől. a tranzakció biztos hogy létrejött, beleírtam rendelési számot is, stb. viszont így hogy "hamar" utaltam nem tudom nem csesztem-e el valamit. a legjobb hogy én bizonylatot már nem tudok letölteeni, számlatörténetben is csak nyomtatás van ahogy néztem a bank oldalát
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!