Hogy tudok megszabadulni a Lyoness-től?
Egyszer a postaládámban fogadott egy csomag a cégtől, iformációval és kártyával. Fogalmam sincs, honnan szedték az adtaimat. Eddig nem foglakoztam velük, de már nem győzöm törölni a rengeteg emailt, amit küldenek.
A kártyájukat nem használom, nem is érdekel, szertném törölni a rendszerből magam. Csakhogy se felhasználónevet, se jelszót nem tudok, mivel én nem regisztráltam be. Próbáltam a jelszóemlékeztetőt, de kiírta hogy se az ID se a telefonszám nem jó. Mit tudok tenni?
Kaptam kártyát.
Elfelejtett jelszó címen megpróbáltam belépni, ott kérte az ID-t meg a telefonszámomat.
Az ID gondolom a kártya elején lévő szám (beírtam azt is, ami a hátulján van) de csak annyit ír ki, hogy hibás ID vagy telefonszám.
Írj nekik egy levelet, amiben közlöd velük, hogy nem te regisztráltál, a kapott kártyát mellékelten visszaküldöd és kéred, hogy azonnal töröljenek a rendszerükből, mert a jövőben semmit sem szeretnél tőlük kapni. Minden további küldeményt zaklatásnak veszel és jogi útra tereled a dolgot.
Ennyi.
Én egy kiadóval viaskodtam hónapokig, ezzel sikerült pontot tenni az ügy végére.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!