Mit csináljak ha már 1 hónapja nem kapom vissza a termékem?
November 17-én vissza küldtem.
December 8-án írtak emailt h 3-5 napon belül itt lesz.
Január 3-án felhívtam őket, azt mondták intézkednek, de mai napig semmi.... Nem egy olcsó termékről van szó...
Mit tehetnék??
(az még hagyján h mielőtt elküldtem volna a termékem megkérdeztem h az adott problémára van e garancia, azt mondták persze küldjem vissza, hát később meg hívtak h sorry de erre még sincs garancia de szívesen megjavítják 34ezer Ft-ért pfff kösz nem)
Emag!!
Mai nap is megtettem ezt.
Azt mondják h intézkednek :(
...
Változatlan :/
Nyomkövetési szám is ugyanott tart... Még mindig nem adták át a futárnak....
Fogyasztó védelemnek mi az elérhetősége??
Kaptam választ....... (arra nem h ez megint mennyi időbe telik)
Kedves hölgyem, természetesen megértjük a felháborodásod, de muszáj választ kapnunk a futárszolgálattól és logisztikától, hogy hol a csomag, csak ezen információk birtokában tudunk akár a termék pótlásáról vagy kártérítésről intézkedni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!