Mihez van jogom akkor, ha egy drága termékem meghibásodott, és az üzlet szervize már több mit1 hónapja dolgozik rajta? De az se kizárt hogy az üzlet sumákol.! Mit tehetek ennyi idő után? Kérhetem a pénzt, vagy másik terméket Jogosan?
Figyelt kérdés
2012. máj. 14. 11:29
1/4 anonim válasza:
Kérdés az , hogy garanciális -e ?
Itt mazsolázz , meg fogod kapni a választ , vagy kérhetsz segítséget telefonon is.
2/4 A kérdező kommentje:
garanciás persze hisz már több mint másfél hónapja náluk van !és ha ennyi idő után sem tudták megjavítani,szerintem kötelesek lennének egy ugyanolyan terméket adni vagy az árát !de még kapnak 4napot aztán csúnya világ lesz!!
2012. máj. 14. 14:57
3/4 A kérdező kommentje:
te a jótállással kapcsolatos oldalt linkeltél,viszont nekem ezzel nincs gondom, annyi hogy a határidejük lejárt és húzzák/halasztják az egészet!amit én nem várok hónapokig ez Nem így működik..arról nem is beszélve hogy csere terméket sem kaptam! majd a fogyasztóvédelem megmondja hogy mi a teendő!.. az egész világ komolyan egy nagy rakás hulladék nemtörődnek semmivel komolyan
2012. máj. 14. 15:02
4/4 anonim válasza:
Ha x. időn belül nem képesek kijavítani , és cserekészüléket sem adnak kötelesek újra cserélni vagy visszafizetni a vételárat.
Ezt pontosan megtalálod a link egy másik oldalán. Én inkább
a telefonálást választanám. segítőkészek !
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!