Vaterán, vásárlás után mennyi időt vagyok köteles várni, az eladó jelentkezéséig?
Én vagyok a vevő, dec. 24. -én vettem egy terméket fix áron. Az eladó nem jelentkezett, küldtem neki e-mailt, SMS-t is és ott van az automata üzenet is a vásárlásról, amit a vatera küld.
Az eladó folyamatosan, napi szinten belép, mert látom a neve mellett, az utolsó belépés idejét.
Mikor állhatok el az üzlettől? Meddig kell várnom ilyen esetben?
1.- nem biztos, hogy az eladó lépett be - van, amikor családtagok is használják a fiókot (hozzáteszem, szabálytalanul) nekem volt, hogy azért nem jelentkezett a vevő, mert a férj kitörölte az emailemet.
2. KARÁCSONY VOLT, ember, minden zárva, tudod van, amikor az eladók is pihennek és nem a Vaterával foglalkoznak :-)
3.- ha elolvasod a Vatera Felhasználási feltételeit (minden Vaterás lap alján megtalálod a címszót, rá kell kattintani), magad is megtalálod a választ:
"Az eladónak és a (legmagasabb licitet adó) vevőnek a vételi ajánlat megtételét követően (aukció esetén a licitálási periódus lejártának napjától számítva) 3 (három) munkanapon belül kell felvennie a kapcsolatot egymással. Amennyiben ez a kapcsolatfelvétel nem megvalósítható a határidőn belül, úgy a Felhasználó, mint eladó jogosult a terméket újra értékesíteni."
24-én vásároltál, (szenteste), 25,26 ÜNNEP, minden zárva, a 3 munkanap 27,28 (azaz ma) és 29. Azaz ha nagyon szőrözősök akarunk lenni, akkor holnap éjfélig jelentkezhet. Szóval türelem... :-)
Amúgy, hacsak nem szilveszteri cuccot vásároltál, nem értem, miért ilyen sürgős...?
Köszönöm mindenkinek aki válaszolt.
Ma jelentkezett, megadta a számot. Állítása szerint rossz volt a laptopja, ezért nem jelentkezett. (közben szinte minden nap belépett)
Kérdező, akkor elmondom Neked, hogy telefonról is be lehet lépni a Vaterára, de pl. az emailekre válaszolni némely telefonról - mint például az enyémről, pedig okostelefon - egyáltalán nem könnyű.
A múltkor 1 hétig nem volt gépem, mert nem tudta a szám.gépes megcsinálni és bizony hiába láttam az emailt, el kellett mennem egy internet kávézóba, hogy normálisan tudjak válaszolni a levelekre: pl. egy számítógépen meg tudsz nyitni több ablakot: az aukció oldalán le van írva nálam az összes postaköltség, mellette nyitva tudom tartani az emailes oldalt is, stb.
Amúgy meg nem értem, miért "ekézed" még mindig az eladót: teljesen szabályszerűen cselekedett - Ünnepnap meg nem volt hajlandó dolgozni, megjegyzem azzal sem lettél volna előrébb, ha jelentkezik, mivel BANK NINCS, az utalás nem megy át, POSTA NINCS.
Nem értem, miért nem képes valaki megérteni, hogy KARÁCSONYKOR NINCS MUNKA.
Én csak annyit kértem volna, hogy küldjön számlaszámot. SMS-ben miért nem tudta elküldeni, hogy rossz a gépe, várjak még?
Én SmS-be is kerestem.
A többi termékénél, üzenetet váltott napi szinten a kérdezőkkel, azt ígérte, hogy új képeket tesz fel tegnap este, arról amiről kérdezték.
Az eladó aktívan működött az oldalán, csak engem hagyott ki.
Az értékelésénél meg olvastam már, hogy volt akinél egy hónapig nem jelentkezett sehogy se, ezért kezdtem aggódni.
Többek között karácsony másnapján is belépett, ennyit a nem dolgozásról...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!