Jófogás Háztól-házig szolgáltatása - lemondhatja-e az eladó, ha már elfogadta az ajánlatot?
Figyelt kérdés
Megrendeltem egy fényképezőgépet háztól házig szolgáltatással, amit az eladó jóvá is hagyott. 2 nap múlva hívott fel, hogy a gépet már eladta valakinek személyesen. Ezt meg lehet csinálni?
A GLS-nél pedig ezt írják: "Nincs kiszállítva címzett nem található"
(Csányi Sándorné +36 70 314 8873 Kiskunfélegyháza)
#átverés #csalás #internetes vásárlás #csomagküldés #csaló #háztól házig #szolgáltatás lemondása #Jófogás
2016. nov. 29. 18:14
1/1 anonim válasza:
Sajnos megteheti, semmi nem akadályozza benne, és szankciót sem von maga után.
Eléggé etikátlan dolog, de ha meggondolja magát az eladó, egyszerűen megmondja a futárnak a csomagfelvételkor, hogy nincs csomag, amit átadjon vagy jobb esetben még a futár érkezése előtt jelzi a Jófogásnak, hogy töröltetné a megrendelést.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!