Mit tegyek, ha az eladó nem küld számlát? Tapasztalt ebay-esek remélem tudnak segíteni nekem.
Volt egy tétel, amit az eladó úgy töltött fel, hogy nem írta ki, hogy mennyiért postázna Mo-ra. Rákérdeztem levélben, hogy postázna-e ide? Erre azt írta, hogy igen és írt is egy összeget. Így hát licitáltam is, de nem azt a terméket sikerült megvennem, hanem egy másikat, de természetesen azt is tőle. A tétel ugyanakkora csak más a színe, szóval a postának nem kéne többnek lennie. Eddig úgy volt, hogy ha így vásároltam, hogy levélben egyeztettem a posta költségével kapcsolatban az eladóval, akkor miután leütöttem a terméket, küldött egy számlát ebay-en és egyben kifizettem és minden rendben volt. Most viszont az eladó már napok óta nem küld számlát, a leveleimre nem válaszol. Először arra gondoltam, hogy nincs gép közelben, de aztán láttam, hogy azóta már töltött fel új termékeket.
A tételt elvileg kifizethetném, de amíg nem küldi a posta költséget nem akarom, mert nem szeretném, hogy aztán elküldje a dupláját annak a postaköltségnek, mint amit megbeszéltünk.
Ilyenkor mit lehet tenni a türelmesen várakozáson kívül?
Szeretném a tételt megkapni és elkerülni a negatív értékelést mivel csak pozitív értékelésem van és az eladó is a számok alapján "best seller-ek" közé tartozik.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!