Kötelesek kicserélni a hibás terméket?
A történet:
Hétfőn rendeltem egy új gépet pcx.hu-ról, nem kértem hozzá gépösszerakást, mivel a processzort máshonnan vettem hozzá. Csütörtökön megérkezett minden, pénteken bevittem szakszervízbe összerakatni, de azt mondták hibás az alaplap.. ilyenkor kötelesek kicserélni a hibás terméket? Ha igen: netről rendeltem, ez esetben 3, 8, vagy 14 napig van ez a szabály? Illetve, NAP vagypedig MUNKANAP? Tehát, ha 3 nap van rá, akkor keddig, vagy vasárnapig?!
3 MUNKAnapon belül jelzett hiba esetén a kereskedés nem hivatkozhat a PTK szerint túlzott többletköltségre (ezáltal nem kényszeríthet bele javításba) és kötelesek kicserélni a hibás terméket új, azonos termékre. Ha csütörtökön kaptad kézhez a termékeket akkor PÉNTEK + HÉTFŐ + KEDD. Elégséges a hiba tényét jelezni nekik, ha esetleg hétfőn vagy kedden nem tudnád visszavinni (vagy esetleg postázni kell és az tovább tart), de neked is kötelességed a lehető leggyorsabban visszajuttatni az árut.
Elállni 14 napod lenne, de mivel te esetedben egy hibás termékről beszélünk, így itt garanciális ügyintézésről van szó.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!