Hibás (halott pixel) az E-book olvasóm (Amazon Kindle), hogy tudnám kicserélni?
A kaposvári egyetem egyik versenyén nyertem. Miután kibontottam, már akkor volt rajta két halott pixel, de nem zavart.
Most viszont egy ideig nem használtam, és mikor bekapcsoltam, egy relatíve nagy helyen hibás a képernyő. Egyébként működik, de elég zavaró.
Hogy tudnám kicserélni, vagy garanciáztatni? Tavaly ősszel kaptam, de eddig nem találtam magáról az átvételről semmi papírt. Igaz, egy átvételit írtam az eredményhirdetés után.
És a kaposvári egyetemnek sem találom a email címét, ahova írhatnék nekik.
Mit tehetnék?
Előre köszönöm a válaszokat!
Kellene hogy legyen magának az olvasónak egy sorszáma bolhabetűnyi írással a hátulján, illetve egy saját email címe. Szerintem lépj kapcsolatba az amazon.com illetve amazon.co.uk -val (UK lehet jobb, ha el kell küldeni az olvasót javításra).
Amúgy 7400 Kaposvár, Guba Sándor u. 40. | Pf.: 16. | Tel.: 82/505-800, 82/505-900 | Fax: 82/505-896
ott van a honlapuk alján, esetleg fel is hívhatod. Sok szerencsét azért, mire megtalálod az illetékest.
Sajnos nem tudok rola hogy valaki kepviselne oket Mo-n. Aruljak az olvasokat muszaki aruhazakban de mivel nem tudod kideriteni honnan van a tied ezert mehetnel egyenesen a forrashoz tanha.
Vagy tenyleg probald meg felhivni az egyetemet ahogy az elozoben is irtam
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!