Amennyiben a bolt se kicserélni, se megjavíttatni nem tudja a gyári hibás árút, vissza kell hogy adja a pénzt?
3 napon belül történt a hiba észlelése jelentése a bolt felé.
Azt akarják hogy vásároljam le, merthogy a törvény nem kötelezi őket a pénz visszafizetésére. Én ezt nem hiszem.
Valaki be tudná nekem másolni az ehhez tartozó törvényt?
Elég sok pénzt hagytam ott, és nekem kimondottan egy valami kellett, egy valamire gyűjtöttem már régóta, nem másra.
Boltban történt vásárlásnál (nem internetes rendelésnél) ha 3 munkanapon belül a készülék meghibásodott, több lehetőséged van:
- kérheted a termék cseréjét egy ugyanolyanra,
- kérhetsz helyette értékegyeztetéssel egy másfajtát, akár olcsóbbat is,
- kérheted a termék ingyenes javítását,
- kérhetsz árleszállítást, ha a készüléket a hiba ellenére is tudod használni,
- elállhatsz a vásárlástól és visszakérheted a teljes vételárat. Semmiféle olyan szabály nem létezik, hogy a bolt csak levásárlást enged vagy nem adja vissza a teljes vételárat.
Egyetlen kivétel van: ha a termék nem hibás és a bolt jófej veled, akkor mondhatja, hogy vásárold le.
A törvényt nem tudom bemásolni neked, de a fogyvéd weboldalán tutira fent van. Ha nem találod, írj nekik egy levelet, elküldik neked mailben. De nem kell győzködnöd őket, írd be a vásárlók könyvébe, hogy nem akarják visszaadni a pénzt, tedd el a saját példányodat és ballagj be a fogyvédhez.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!