Vettem egy terméket, gyári hibás. Hogyan kaphatom vissza a pénzem?
Nem vettem észre a véleményeket róla... :/ Ma volt a vásárlás. Neten rendeltem az edigitalból házhozszállítással. A mi városunkban nincs, ezért nem tudok személyesen bemenni reklamálni.
A hiba cserével/javítással szerintem biztosan nem fog megoldódni.
Valami olyan megoldás kéne, hogy vagy visszakapjam a pénzem, vagy pedig levásárolhassam az árát náluk.
Köszi a válaszokat! :)
8 napod van a kézhezvételtől, hogy visszaküldd, de a visszaszállítási költséget neked kell állni, és általában csak számlaszámra utalnak (csak a termék árát).
Vedd fel velük a kapcsolatot, hogy mire készülsz, és ők majd eligazítanak!
ja, jó...
2000-ért szállítják :/ Nekem ez sok! 500-zal került többe az a szar...
Akkor inkább egy éven keresztül minden nap írogatok nekik meg hívogatom őket, és visszaküldöm, hadd örüljenek :)
Nem lehetne valahogy kikerülni a szállítást is?
"Nem lehetne valahogy kikerülni a szállítást is?"
Beviszed személyesen. Vagy feladod postán levélként (akár dobozban is), 2500Ft-ért nem lehet túl nagy, és így olcsóbb. De semmiképp sem utánvéttel add fel, csak simán. Volt már rá példa, hogy levásárlásnál felajánlották, hogy díjmentes lesz a kiszállítás (nem edigital volt).
Kiszállítás alapból ingyenes náluk :)
Akkor megpróbálom elintézni valami ismerőssel, hogy bevigye nekem, csak hát a szünet is most lesz... :/
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!