Vettem egy terméket, gyári hibás. Hogyan kaphatom vissza a pénzem?
Figyelt kérdés
Nem vettem észre a véleményeket róla... :/ Ma volt a vásárlás. Neten rendeltem az edigitalból házhozszállítással. A mi városunkban nincs, ezért nem tudok személyesen bemenni reklamálni.
A hiba cserével/javítással szerintem biztosan nem fog megoldódni.
Valami olyan megoldás kéne, hogy vagy visszakapjam a pénzem, vagy pedig levásárolhassam az árát náluk.
Köszi a válaszokat! :)
2013. okt. 21. 20:58
11/11 A kérdező kommentje:
papírok már megvannak róla, csak még nem tudtam belépni, mert változott a telszámom... még oda is mehetek... ááááááááááááá. utálok dolgokat intézni!! :DD
2013. okt. 25. 13:01
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!