Tegnap a tescoban az önkiszolgáló pultnál fizettünk. Vagyis mégsem, mi a teendő?
#6: "Hiába önkiszolgáló, mindig van ott egy vagy két alkalmazott, aki segít használni a gépet, felügyel."
Igen, felügyel. Ha a gép jelez, hogy baj van, vagy ha valaki szól, esetleg rendellenességet lát, akkor odamegy, és segít. De nem feladata lesni a terminál kijelzőjét, miközben fizetsz. Fizikailag nem is megoldható egyszerre X darab pultnál.
"rendőrségi ügy biztos nem lesz belőle, elég abszurd gondolat amúgy... :D"
Egy közeli kisvárosban 3 tekercs vécépapír ellopásából lett rendőrségi akció. Nem vicc, neten utána is nézhetsz. :D
Persze hogy visszamennek es jeleznem.
Nem vagyok egy mocskos tolvaj aki lelep mas tulajdonaval.
Mi jártunk igy egyszer, szóltunk a biztonsagi őrnek (nem az, de a kolléga), es ha jol emlékszem, tőlünk levontak mg egyszer, de másnapra visszakerült az egyik összeg a számlára. Tehat egyszer fizettünk. Mert tőlem tenyleg levonta, de a Tesco számláján nem jelent meg.
En várnék holnapig, ha tenyleg nem vontak le (azaz ingyen vasaroltatok), visszamennek es jeleznem. Tudom, gyakorlatilag nincs ilyen a mai világban, de egy százasert is mentem mar vissza (amikor magával szemben tévedett az elado), mert az ilyen dolgok teszik széppé az életet. Nem a büntetés motivál.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!