Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Mit tehetek ilyen esetben?...

Mit tehetek ilyen esetben? (Kábelszolgáltatóval van problémám) Részletek lent

Figyelt kérdés

Faluhelyen élünk,a helyi kábelszolgáltatónál igényeltük a csatornákat,2éves hűséggel,ami idén novemberben jár le!

Tavaly nem nagyon volt probléma a szolgáltatóval,de az idén már szinte nincs olyan nap,hogy egy-egy csatorna ne tűnne el 1-2 vagy több órára!De olyan is sokszor előfordul,hogy egy csatorna sem jön be.A hibabejelentő vonalat ha hívom és szólok,ők nem tudnak semmit,vagy fel sem veszik!

És az az érdekes,hogy a csekkeket már év elején kipostázzák egész évre.Fizetek érte 4700ft-ot.

De amikor városon laktam,az ottani szolgáltatóm havonta küldte a csekket és ha valamiért több órán keresztül nem tudtak szolgáltatni,akkor vagy kevesebbről szólt a csekk,vagy pedig x összegű kötbért fizettek nekem!

Itt ilyen nincs!

A szerződést is átnyálaztam már nem egyszer,de abban csak az előfizető kötelezettségeiről van szó.Arról egy betű nincs,hogy akkor mi van ha a szolgáltató nem tudja vállalni a műsorszórást!

Ha a hűségidő lejárta előtt felbontom a szerződést,akkor nekem ki kellene fizetnem a hátralévő csekkeket novemberig!

De nekem ez a megoldás nem jó!

És nem azért mert nincs pénzem és ki akarok alóla bújni,hanem egyszerűen felháborító,amit csinálnak!

Tehetek valamit?


2010. ápr. 26. 08:20
 1/3 anonim ***** válasza:
Nekem a UPC-nél volt ugyanez. Én felhívtam őket és elmagyaráztam, hogy ne kérjenek el pénzt arra, amit nem is szolgáltattak. Köv. hónapban kevesebb alapdíja számláztak.
2010. ápr. 26. 08:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

Igazából nem sok megoldása van a Te ügyednek,mert :

-Lemondani nem tudod mert hűségidős vagy.

-Másik szolgáltatóra váltani nem tudsz,mert nincs másik.

-Ezt ők is jól tudják ezért nem is akarnak neked árengedményt adni.Ugyanis mit tudsz csinálni ?

-Ha lejár novemberben a hűséged,újra velük kötsz ezek után is szerződést,mert ha nem, nem nézel tv-t ?

Ez van ha monopolhelyzet van.

2010. ápr. 26. 09:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:

Tudok másik szolgáltatót!

Már ki is néztem!És ráadásul még 1000FT-tal olcsóbb is lenne,mint a jelenlegi és minőségileg is jobb!

A családban van már valakinek ettől a szolgáltatótól tv-je!

2010. ápr. 26. 13:32

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!