Csakoo kérdése:
Körülbelül két hónapja vettem egy telefont az Auchanban. Egy hónapja folyamatosan problémák vannak vele. Ha visszaviszem, akkor mire számítsak, hogy kicserélik, vagy szervízelik? Ilyenkor mi a szabályos eljárás?
Figyelt kérdés
Problémák a telefonnal: Bekapcsolás után nem tudja az androidot elindítani, egyfolytában lefagy, nem jelenít meg számos dolgot2016. okt. 4. 12:09
1/1 anonim válasza:
ha szervizelhető szervizelik (fagyási problémát egy szoftverfrissítés lehet megoldja), ha javíthatatlan akkor készülék csere.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!