Ha elveszik a termék mit lehet tenni?
Figyelt kérdés
Kifizettek nekem egy terméket amit el is postaztam ajánlottan. De nem találják. Ilyenkor mit lehet tenni? Új terméket kell adnom a saját penzemen? Mert a feladási papír itt van nálam ami bizonyítja hogy feladtam.2016. szept. 10. 10:52
1/7 anonim válasza:
A posta kifizeti neked a feladási díj 15-szörösét.
2/7 anonim válasza:
Nem várható el, hogy te vegyél egy új terméket, mert nem a saját hibádból nem tudtad küldeni. Te minden tőled telhetőt megtettél hogy átadd a terméket.
A vevő így járt, elküldöd neki a postai feladási papír és a kártérítésről szóló papír másolatát és visszafizeted az árát.
Ezzel részedről lezártnak tekinted a vásárlást.
Ha a vevő mégis beperelne, akkor te jóhiszeműen jártál el, visszafizetted a pénzt is, meglobogtatod a postai igazolást a bírónak és megnyered.
3/7 anonim válasza:
És lenyelje a veszteséget amit a posta okozott?
5/7 A kérdező kommentje:
20ezer ftot fizetett és a posta KB 7500ftot térít
2016. szept. 10. 17:23
6/7 A kérdező kommentje:
De ilyenkor a kártérítés árát kell vissza fizetni? Mert én feladtam a terméket amit én is megvettem.
2016. szept. 10. 19:12
7/7 anonim válasza:
Ha nem értéknyilvántartással küldted, akkor a szabályzat szerint a feladási díj 15-szöröse a kártérítés.
Mivel a posta nem tudhatja mi volt benne, a károsult meg azt mondhat, amit akar, így teljesen jogos, hogy valahogy maximálták ezt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!