Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Hogyha egy üzletben elveszek...

Hogyha egy üzletben elveszek egy polcról valamit ami nem a helyén van, viszont ugyanaz a termék ami ott található csak ez az egy nagyobb volt, viszont 5x drágább, jogom volt kérni a távozás után, hogy visszaadják az árát/kicseréljék?

Figyelt kérdés

100 grammos mikulások a polcon, 100 forint

200 grammos mikulás is található ott egy darab, gondoltam 200 forint, de miután üzleten kívül megnéztem a blokkot 500 forint volt


Kiderült, hogy nem a helyén volt a nagyobb termék. Valószínűleg egy vásárló letette a többihez miután látta, hogy 5-öt tud venni ennek az egy árából.


2016. szept. 4. 17:05
 1/6 anonim ***** válasza:
0%

persze, vissza kell adják a pénzt.

Rosszul volt feltüntetve az ára, a boltot meg is büntethetik.


CBA-ban Príma visszaadják gond nélkül. Ha nem, akkor a vásárlók könyve a megoldás, aka panaszkönyv. Akkor már inkább visszaadják a pénzt.


Szerintem nem problémáznak ilyesmin, visszaadják.


De könyörgöm, nyáron mikulás csoki??? :)

2016. szept. 4. 17:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:

Nem volt rosszul feltüntetve az ára... Csak nem jó helyen volt a termék, mert egy vásárló először elvette a drágábbat a bolt elején ahol jól volt kiírva viszont a végébe megvolt ugyanaz a termék, kisebb kiszerelésben viszont sokkal olcsóbban.


Amúgy sajt volt. Saccperkábé 250 grammosokra voltak vágva, házilag befóliázva. Ezek mellett volt egy 500 grammos, gyári csomagolásban letéve. Gondoltam nem 2x250 grammot veszek hanem csak egy ilyent, viszont miután kijöttem a boltból láttam, hogy több, mint egy kilót is tudtam volna venni ennek az árából.

2016. szept. 4. 18:08
 3/6 A kérdező kommentje:
Kilónkénti ár volt kiírva.
2016. szept. 4. 18:10
 4/6 anonim ***** válasza:
Igen visszaadják, ez bárkivel előfordulhat, főleg, hogy a vásárlók iszonyat trehányak. Nem kell ügyet csinálni belőle, hidd, el, ők se fognak...
2016. szept. 5. 11:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:

Üzlet előtt megnéztem a blokkot és vittem vissza. Csak volt egy olyan megjegyzése az üzletvezetőnek, hogy "erről nem mi tehetünk", de olyan rikácsoló fennhangon mintha én lennék a hülye, és nem az aki nem képes 15 másodpercet rászánni arra, hogy visszavigye a helyére a terméket.



Itt olvastam egy kérdést a "kasszától való távozás után nem fogadunk el reklamációt" dologról és kíváncsi lettem.

2016. szept. 5. 11:48
 6/6 anonim ***** válasza:

Szerinted ők tehetnek róla, ha te lusta és trehány módon nem nézed meg egy termék árát?

Szerinted jogos a félháborodásod?

Magad írtad 100g-os 100Ft, de te láttad, hogy 200g-os. Akkor meg mi a bajod?

Szerinted bűncselekmény, ha a vásárló berak a kosarába egy db 200g-ost 500Ft-ért, majd észreveszi opsz, 100-asból 5db-ot vehetek és baszik visszavinni és csak leteszi???

A bolt bűne, hogy nem nézte meg minden idióta esetén, hogy visszatett-e valamit és azt jó helyre tette?

Mellesleg téged is elég korán elkapott a coca-cola mikulás láz!


Igazad van, szerintem is felháborító, hogy nem állítanak gardedámot minden idióta bevásárló mellé :)

2016. szept. 16. 07:40
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!