Használt eladott termékhez garancia?
Eladtam egy telefont ami megfelelően működött. Egy hete adtam el használtan. Garancia nélkül. Sokáig használtam. Semmi baja nem volt. A napokban kaptam egy üzenetet hogy nem működik jól a telefon. Viszont én 100%-így biztos vagyok benne hogy a telefon jól működött. A vevő kijelző problémára panaszkodik.
Valószínűleg vissza akarja kérni az árát. Meg nem mondta. De szerintem erre menne ki a dolog. A pénz viszont nincs meg. De nem is vagyok hajlandó visszavásárlni mert én jó állapotban adtam el. Nem vagyok hajlandó visszavásárlni egy terméket amit azért adtam el mert nincs rá szükségem. A vevő kárt tesz benne. Aztán vissza kéri az árát. Állítási szerint akkor lett baja amikor követte a tok bólintott a telefont. Azóta nem mindig érzékel az eszköz. Szerintem megsértése a kijelzőt meg nyomta amikor ki vette a flip tokbol.
Nektek mi a véleményetek erről? Tanácsokat kérnék?
Azt tanácsolom, hogy ha újra jelentkezik, és kéri a pénzét, akkor közöld vele, hogy használt termékre nincs garancia. Amikor átvette működött. Onnantól kezdve az ő gondja. Ha nem ért vele egyet, akkor menjen tegyen panaszt a rendőrségen. Elárulom, semmit nem fog érni vele.
Innentől kezdve nem is reagálnék többé erre az ügyre.
magánszemélyként nem vagy köteles visszavenni, akkor meg főleg nem, ha előre le van beszélve, hogy nincs rá garancia.
Ezért kell e-mailban levelezni az ilyet! Mert ha esetleg följelent, akkor oda lehet dugni az orra alá, hogy vállalta a kockázatot!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!