Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Más is tapasztalja, hogy nem...

Más is tapasztalja, hogy nem tud az ügyfélkapura belépni?

Figyelt kérdés
Nem fogadja el a jelszót. A családban 4 ügyfélkapus belépőből most hirtelen 3 nem működik, pedig mindig változtatunk ha kéri, mert lejár a jelszó.

2016. jún. 20. 21:39
 1/4 A kérdező kommentje:
Ja és kérem a elfelejtett jelszót, semmi reakció, nem jön az email.
2016. jún. 20. 21:41
 2/4 anonim ***** válasza:
20-a van, sok lusta, utolsó pillanatos könyvelő most küldi tucatjával a havi áfákat...
2016. jún. 20. 21:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:

Köszönöm a választ, közben meg van a megoldás leírom ide is mások is okuljanak.


Az a bizonyos jelszó lejárat amit mindenki gondolom ismer, nos nem minden esetben küld a rendszer értesítést. Így nekünk csak egy fiókhoz küldtek, azt megújítottuk, a másik három inaktív lett időközben.

2016. jún. 21. 09:18
 4/4 A kérdező kommentje:

ontosan a 1818-at hívtam fel reggel és mindent végigzongoráztunk az ügyfélszolgálatossal, ő mondta végül ezt nekem, tehát azt írtam mit ő mondott nekem.


Azóta eszembe jutott viszont még egy dolog amit neki sem mondtam és bár nem látom a logikáját, amiért a rendszert ez megzavarhatná de talán ez is okozhatta a bajt.


Az összes belépőt én kezelem ezért az összes ugyanarra az emailre küldi az értesítést. Talán elküldte az apukáméra, ezzel a rendszer azt érzékelte, hogy a feladatát elvégezte a többi belépő esetében is, elég hülyeség de már nem tudom, ennek is adok esélyt.

2016. jún. 21. 12:27

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!