Más is tapasztalja, hogy nem tud az ügyfélkapura belépni?
Köszönöm a választ, közben meg van a megoldás leírom ide is mások is okuljanak.
Az a bizonyos jelszó lejárat amit mindenki gondolom ismer, nos nem minden esetben küld a rendszer értesítést. Így nekünk csak egy fiókhoz küldtek, azt megújítottuk, a másik három inaktív lett időközben.
ontosan a 1818-at hívtam fel reggel és mindent végigzongoráztunk az ügyfélszolgálatossal, ő mondta végül ezt nekem, tehát azt írtam mit ő mondott nekem.
Azóta eszembe jutott viszont még egy dolog amit neki sem mondtam és bár nem látom a logikáját, amiért a rendszert ez megzavarhatná de talán ez is okozhatta a bajt.
Az összes belépőt én kezelem ezért az összes ugyanarra az emailre küldi az értesítést. Talán elküldte az apukáméra, ezzel a rendszer azt érzékelte, hogy a feladatát elvégezte a többi belépő esetében is, elég hülyeség de már nem tudom, ennek is adok esélyt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!