Az Ügyfélkapura ingyenesen lehet regisztrálni, vagy téritésköteles? Mi a menete?
Ingyenes.
Vagy az okmányirodában intézed, vagy közvetlenül a NAV-nál is lehet már.
Élő e-mail cím kell hozzá, személyi igazolvány, lakcímkártya, és egy felhasználó név.
Az eljárás során beregisztrálnak a rendszerbe. Rövid időn belül az e-mail címre küldenek egy értesítést, belépésre alkalmas jelszóval. A magyarorszag.hu oldalon kell az ügyfélkapun belépni. A regisztrálás során megadott felhasználó névvel, és a kapott kóddal belépsz az ügyfélkapudba. Belépéskor megváltoztathatod a jelszavad, onnantól kezdve azzal tudsz belépni.
Ezt jól őrizd meg, mert ha valaki hozzáfér, akkor a Te nevedben tudja az ügyeidet intézni különböző szerveknél, és ha mégsem Te voltál az, akkor is viselned kell a jogi következményeit.
Olyan, mint a bankkártyához a kód. Ha megadtad valakinek, le tudja szedni a pénzed, és hiába mész bárkihez panasszal.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!