Tényleg szokták ezt csinálni a multik, vagy ez amolyan köpködés feléjük?
Arra gondolok, hogy 2-3 havonta átrendezik a polcokat, hogy ne találd meg őket, így több ideig bóklászol amíg keresed a listádon lévő dolgokat, így nagyobb eséllyel emelsz le olyan dolgokat amik nem is kellenek neked, vagyis többet fogyasztasz.
Ha igaz akkor szívesen olvasnék róla, csak nem tudom hogy keressek rá, szóval linkeket is örömmel fogadok :)
"Egyébként még kutatást sem kell lefolytatni, elég a havi bevételt megnézni egy-egy ilyen eset után."
Igen, pont ezt szokták hangoztatni, akik 2-essel bukdácsoltak végig a tanulmányaikon és amúgy kb. a portás szintjét ütik meg egy cégnél.
Mint mondtam 1-1 "átrendezés" során minimum 20 tényező változik. Ebből az egyik, hogy a vásárló bóklászik, mert nem találja amit keres, mert máshol van. A másik 19 meg ennél sokkal fontosabb. Erre szokták a világtalanul ostobák rámondani, hogy igen, az impulzív vásárlás... Na ja, hogyne, mert nem lehet differenciálni a hatásokat. De pontosan tudja mindenki, hogy a hatása elenyésző, sőt, inkább rombolja vásárlói élményt ami hosszútávon nem jó.
Szóval felejtsük már el ezt a sületlenséget. Aki nem tök hülye az nem rendez át egy boltot sem azért, hogy összezavarja a vásárlóit.
"Bemész a Tescoba, mi van elöl? Amik a legdrágábbak, azaz : ruha, autóápolás, barkács, műszaki, és persze a játék, amit úgyis megveszel, mert a gyerek utána végig üvölt, ha nem tetted be a kosárba. "
Maradjunk annyiban, hogy a fősor és a keresztfősor, ahol soha nincs ruha, csak és kizárólag akciós termékek. A fősor mellett pedig a virág / reggeliző modul (igen, azért, hogy NE KELLJEN végigsétálni a pékségig!) és az újságok. A játék szezon terület, amikor pedig állandó akkor sem a bejáratnál van, hanem több sorral hátrébb. A barkács és a műszaki pedig szinte minden áruházban hátul van, oda ugyanis csak az megy, aki célirányosan vásárol, senki nem vesz egy fúrót és két plazmaTV-t.
Szóval ha te "marketing menedzser" vagy akkor javaslom gyorsan égesd el a papírodat róla és örülj neki, hogy más szakmában tudtál elhelyezkedni, maradj is ott...
Jaj de nagyon okos vagy, hogy személyeskedsz és jössz a baromságokkal.
Persze itt névtelenül mindenki nagyon profi mindenben, kár, hogy amit te olyan hevesen cáfolsz, arra egész szakmák épülnek.
Nincs igazad, de azért ringasd magad ebbe a hitbe.
Biztos így gondolkozik egy Tesco, hogy "ne zavarjam össze a vásárlóimat".
:D :D :D
Ez most az iróniát félretéve, tényleg nevetséges. Szerintem ha ezt véletlenül olvassa majd egy multi vezetője, kifejezetten jól fog szórakozni.
Nyuszi, ők nem a te lelkivilágoddal foglalkoznak, és ha te csak a fő sorokon mész végig, ahol az akciós dolgok vannak, az a te dolgod, de 10-ből 9 ember nem így megy végig egy Tescon! Erre mérget vehetsz. Belépnek ide, belépnek oda, mert ahogy mennek, mindig meglátnak valamit, ami épp nincs otthon, nem baj, ha nincs is szükségük rá, vagy épp akciós, úgyis meg fogják venni.
Az akciós dolgok, amik mellett pedig TE elmész: ez is megérne egy misét. 1000 oldalas tanulmányokat lehetne írni az akciókról és ennek a szónak az emberekre gyakorolt hatásáról. Te te biztos ezt is tagadod. Amúgy tagadd le azt is, hogy április van, mert kb. ilyen nyilvánvaló dolgokat tagadsz.
A papíromat nem égetem el, mert szerencsére nem te mondod meg, hogy mi ér valamit és mi nem. Elég nyomi világban élnénk, ha úgy működne, ahogy te látod. :)
Ha tudnád, hogy hol és milyen pozícióban dolgozom akkor biztos nagyon meglepődnél... És igen, azért védem ilyen "hevesen" amit mondok, mert irritál, amikor valaki baromságot beszél, amikor világít a sötétben, hogy fingja nincsen arról amiről okoskodik. Maradjunk annyiban, hogy némiképp több rálátásom van, hogy mi, miért és hogyan történik egy kereskedelmi vállalatnál és mik a prioritások. De én legalább nem beszélek olyan baromságokat, hogy megváltoztatok xx dolgot, megnézem az eredményt aztán kijelentem, hogy az eredmény csak és kizárólag Y hatása. Ennél még az SSC-s adatelemzők is tovább fejlődtek, pedig nekik nincs "marketing menedzser" diplomájuk...
Uram atyám, kis komolyságot de tényleg.
Csak, hogy átérezd mekkora baromságot mondtál:
Azt állítottad, hogy te februárban megtrágáyztad a kerted, lebrunyáltad a villanyoszlopot a ház előtt, egyszer jól meglocsoltad esővízzel a kertet és szétszórtál egy marék fűmagot majd mikor elolvadt a hó és kinőtt a fő a 300 nm-es kertben kijelentetted, hogy mindez azért történt, mert azt az egy marék fűmagot szétszórtad a kertbe. Semmi köze ahhoz, hogy a kertben már tavaly is volt fű, sem a locsoláshoz sem a trágyázáshoz...
ennek a példának az égvilágon semmi köze a kérdéshez.
tényleg ezzel akarsz meggyőzni?
számomra inkább a tudatlanságodról árulkodik.
ilyen nagy szavakat akár én is használhatok, ha neked ez így megfelel: te is, ha tudnád, én hol dolgozom, remegő lábakkal pisilnéd össze magad.
mi szükség van erre egy névtelen oldalon, most komolyan? kinek akarsz bizonyítani? egyáltalán ki hisz neked?
a példád nevetséges. de ha ez kell:
megtrágyáztam a kertem. lebrunyáltam a villanyoszlopot. ebből egyenesen következi, hogy amiket írsz, azok baromságok.
na tessék. a példád legalább ennyire volt megfelelő.
sehol nem írtam, hogy bármiféle eredmény csak egyetlen dolognak köszönhető. ki sem tértünk erre, de próbálod magyarázni a bizonyítványod. sok körülménytől függ, de ezekről nem esett szó, mivel nem egy tanulmányt írunk épp.
cáfold csak meg az egyértelműt, és aludj jól azzal a tudattal, hogy igazad van.
nem látom értelmét ilyen elvakult ostoba emberrel vitatkozni, aki nem látja a fától az erdőt. részemről ennyi volt, a kérdező pedig ha igazán ráfekszik a témára, milliónyi anyagot talál a neten ennek a témának a bizonyításáról.
Naa srácok!! Csigalom nyugavér :D
Felteszek egy kérdést nem nézek rá egy napig és mire visszatérek készültök egymásnak esni? :D
Nem kell személyeskedni én azt mondom :)
A 6#-os válaszon mit tudtatok lepontozni?!
NEVETSÉGES!
Itt a GYIK)en annak hogy ki hol dolgozik, valoban nincs informacio tartalma. Azert mert valaki ezt tanulta es te nem ugy tudod, nem kell szemelyeskedni. Mj.: aki valoban ert ahhoz amit csinal, nem henceg a tudasaval/munkajaval.
Kerdezo van errol dokumentum film, azt hiszem az elelmiszer ipar trukkjei (nem vagyok benne biztos), vagy valami hasonlo. Nem kifejezetten erre epit, de kiter a boltok berendezesere is, az elobbi hozzaszolasokban emlitett, a pekaru a bejarattal atlos sarokban tipikus peldaja. Ha bar havonta nemhiszem hogy atrendezik. En heti 2* jarok az orszag legnagyobb Tescojaba es Auchanjaba, evente 1-2* rendezik at oket kb. de akkor sem az egesz aruhazat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!