Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Online rendelésnél ebben az...

Online rendelésnél ebben az esetben muszáj fizetnem bármit is?

Figyelt kérdés

Megrendeltem egy terméket, ami nem volt raktáron, beszerzése 1-3 hét volt, személyes átvételt jelöltem, készpénzes fizetéssel. Kaptam 48 órán belül visszaigazolást a rendelésről. Most a honlapon a terméknél az van kiírva, hogy nem rendelhető, viszont arról nem értesítettek, hogy törölve lett volna az enyém emiatt. Nem akarok potyára várni heteket, mert elég sürgős lett volna nekem, emiatt gondoltam, hogy akkor megrendelem más oldalról.


Ha teszem azt, 3 hét múlva mégis kihozzák a megjelölt átvételi helyre (szállítás 0 ft) és én nem megyek el érte és nem veszem át, ezért felelősségre vonhatnak és kötelezhetnek arra, hogy bármit is fizessek? Nem személyre szabottan készített dologról van szó amúgy, tehát semmi speciális vagy egyedi gyártás.

Mi legyen? Nem találtam a feltételek között erre vonatkozóan semmit.


2016. márc. 25. 03:54
 1/7 anonim ***** válasza:

Amikor megrendelted másik oldalról, akkor azonnal jelezni kellett volna, hogy már megvetted máshol és ne szállítsák ki, azaz lemondani a megrendelést.


"Ha teszem azt, 3 hét múlva mégis kihozzák a megjelölt átvételi helyre"


Nem értem, miért kell megvárni a 3 hetet, miért kell egy csomó embert feleslegesen dolgoztatni, ha már MOST tudod, hogy nem kell!


"Nem akarok potyára várni heteket, mert elég sürgős lett volna nekem, emiatt gondoltam, hogy akkor megrendelem más oldalról."

Már megkaptad egyáltalán? Mert lehet, hogy a másik oldalon, ahol megrendeled, ott sincs épp raktáron...

2016. márc. 25. 07:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
Internetről rendelt dolgot visszaküldhetsz, indoklás nélkül, de a visszaküldés díját te fizeted. Javaslom, hogy írj a cégnek egy emailt, hogy lemondod a rendelést, és nem fogják kiküldeni. Szerintem.
2016. márc. 25. 08:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
Mond le a rendelésed. Ha sürgős volt akkor egyébként miért rendelted meg, ha már alapból tudtad, hogy 1-3 hetet kell rá várni? Ebben nem sok logika van. De mindegy, mond le a rendelést, hívd fel őket.
2016. márc. 25. 09:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:

#3

Az nyilván csak rendelés után derült ki, hogy nincs raktáron.

2016. márc. 25. 09:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:

Kellett volna pár héten belül. Most elvileg nincs raktáron, a másik helyről meg 2 hét alatt megkapom. De most még nincs mit visszaküldenem meg semmi, az egyik boltjukba hoznák átvételre, ha hozzák. Csak nem tudom,mikor. Volt, aki 2 hónappal később kapta meg, nekem nem ér rá ennyire. Spoteszközről van szó amúgy, a régi még bírja, de nem sokáig, itt volt a legjobb árban olyan, amilyen nekem kellett volna. Csak nem gondoltam, hogy időben nekik ilyen átkozottul mindegy.


Ha 2 hónap múlva kapom meg én is, addigra meg máshonnan megvan az új, akkor kötelezhetnek arra, hogy fizessem ki nekik azt a terméket, ami után eredetileg nem kellett semmi postaköltséget fizetni?

2016. márc. 25. 11:21
 6/7 A kérdező kommentje:
Mert máshol ha valaki nem veszi át egy héten belül, visszaviszik a központi raktárba, vagy visszateszik a polcra. De ezekkel nem tudom, mi van, nem tájékoztattak olyanról, hogy majd ennyi ideig vehetem át.
2016. márc. 25. 11:24
 7/7 anonim ***** válasza:

Továbbra sem derült ki, hogy megrendelted-e máshol, illetve ha igen akkor az ELSŐNÉL MIÉRT NEM MONDOD LE?

Miért kell megvárni, míg emberek feleslegesen dolgoznak és ugráltatod őket?

2016. márc. 25. 11:54
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!