Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » 3 hónap után szétment a...

3 hónap után szétment a cipőm. Van esélyem a fogyasztóvédelmen keresztül visszaszerezni az árát?

Figyelt kérdés
Májusban vettem a Humanicban egy tavaszi cipőt, egy hónap alatt lemált a szélén a ragasztás és a talpa megkopott. Visszavittem, szó nélkül visszaadták az árát. Júliusban egy szinte ugyanolyan csak más színű cipőt vettem, mivel elég neves márka azt hittem csak az az egy volt selejtes. Mivel augusztus végéig nagyon meleg volt szandálban jártam a cipőt csak szeptemberben kezdtem el hordani, 2,5 hét után a ragasztás mentén lemált mind a 2-2 oldalon a 1-2 cm hosszan. Rá pár napra vettem észre mikor megfordítottam hogy a talpa is megkopott és a sarkán az embléma márkajelzés félig leszakadt. Visszavittem. Az eladó először felajánlotta hogy elküldi megragasztatni a szélét de a talpával nem tud mit csinálni mert az többletköltséggel járna. Nem értettem vele egyet ezért felajánlotta hogy elküldi bevizsgáltatni, persze akkor már sejtettem hogy ebből nem lesz semmi. Szombaton mentem érdeklődni, az eladó előhozta a cipőt. A bevizsgáláson az áll: Mivel a fogyasztó járási sajátosságait nem tudtuk vizsgálni ezért megállapítottuk hogy a talpkopás a járási hibából adódik. Mikor mondtam az eladónak, hogy korábban ugyailyen cipőmnek ugyanez volt a baja azt szó nélkül visszavettél csak félremagyarázott. Ilyen esetben van értelme a fogyasztóvédelemhez fordulni, ők foglalkoznak vele vagy ők is csak leráznak? Mit lehet tenni? Valakinek volt hasonló tapasztalata?
2015. nov. 16. 09:13
 1/10 anonim ***** válasza:
A fogyasztóvédelemhez fordulhatsz, de jó tudni, hogy ők, mint hatóság, nem működnek közre a bolt és köztetek álló vitában. Ha úgy ítélik meg, hogy ebben az ügyben téged, mint fogyasztót hátrány ért, akkor megbírságolhatják az üzletet, de nem kötelezhetik őket, hogy adják vissza a pénzt. Ezért a valódi megoldás csak egy polgári peres eljárás lehet. Persze olyan elő szokott fordulni, hogy a fogyasztóvédelem emlegetése "jobb belátásra bírja" az üzletet.
2015. nov. 16. 10:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 A kérdező kommentje:
Akkor a békéltető testületig hogy lehet eljutni?
2015. nov. 16. 11:12
 3/10 anonim ***** válasza:
Kivnacsisagbol, melyik az a cipomarka?
2015. nov. 16. 12:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 A kérdező kommentje:
Tommy Hilfiger
2015. nov. 16. 12:52
 5/10 A kérdező kommentje:
De itt nem a márka a lényeg hanem az hogy Ennyi idő alatt egy cipőnek se szabadna így szétmennie, mit lehet tenni?
2015. nov. 16. 12:53
 6/10 enzo. válasza:

Szia,

2 éve használom a Hilfiger cuccokat, 1 cipő, 2 nadrág, néhány póló. Semmilyen probléma nem adódott eddig. Lehet hogy hamisítványt adtak el neked?! Magyarországon 2-3 márka üzletük van, csak ott érdemes vásárolni.

Szerintem menj vissza az üzletbe és reklamálj tovább. Esetleg keresd fel a hivatalos márka képviselet és írj nekik, mellékelj a blokkról is egy másolatot.

2015. nov. 16. 14:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
Az uzlet el tudja kuldeni bevizsgaltatni. De ennek ára van ugyhogy ha te hibad akkor a vizsgalat árát te fizeted!
2015. nov. 16. 14:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 A kérdező kommentje:

Utolsó hozzászóló!


Mint írtam az üzlet MÁR elküldte bevizsgáltatni, de mivel az ilyen bevizsgálásoknak az eredménye mindig az, hogy a fogyasztó a hibás, most is így lett, így nem sokra mentem vele. Szeretnék továbbmenni az ügyben. Írtam a fogyasztóvédelemnek képekkel csatolva, írni fogok a Humanic üzletnek is, hogy jelezzem feléjük nem teljesen korrekt az üzletpolitikájuk, illetve megfogadom a tanácsot, valószínűleg írok majd a cégnek is, hogy a Humanic árulj a selejtes "termékeiket?"

2015. nov. 16. 18:18
 9/10 anonim ***** válasza:
Nem mindig a vevo a hibas. Ez nem igaz.
2015. nov. 16. 19:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 A kérdező kommentje:

Igen, az eladó válasza is ez volt arra a kérdésemre, hogy vajon a szakértőjük mennyire független, hogy idézzem: "szokott azért néha visszaküldeni olyan cipőt is, ahol megalapozott a gyanú, meg is szoktunk rajta lepődni...de ott általában ragasztás a gond"

Erre mondtam, hogy 70%-ban nálam is a ragasztás a gond, mire mellébeszélt.

Talán neked van pozitív tapasztalatod a Humaniccal kapcsolatban? Netán ott dolgozol?

2015. nov. 16. 21:47

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!