3 hónap után szétment a cipőm. Van esélyem a fogyasztóvédelmen keresztül visszaszerezni az árát?
Szia,
2 éve használom a Hilfiger cuccokat, 1 cipő, 2 nadrág, néhány póló. Semmilyen probléma nem adódott eddig. Lehet hogy hamisítványt adtak el neked?! Magyarországon 2-3 márka üzletük van, csak ott érdemes vásárolni.
Szerintem menj vissza az üzletbe és reklamálj tovább. Esetleg keresd fel a hivatalos márka képviselet és írj nekik, mellékelj a blokkról is egy másolatot.
Utolsó hozzászóló!
Mint írtam az üzlet MÁR elküldte bevizsgáltatni, de mivel az ilyen bevizsgálásoknak az eredménye mindig az, hogy a fogyasztó a hibás, most is így lett, így nem sokra mentem vele. Szeretnék továbbmenni az ügyben. Írtam a fogyasztóvédelemnek képekkel csatolva, írni fogok a Humanic üzletnek is, hogy jelezzem feléjük nem teljesen korrekt az üzletpolitikájuk, illetve megfogadom a tanácsot, valószínűleg írok majd a cégnek is, hogy a Humanic árulj a selejtes "termékeiket?"
Igen, az eladó válasza is ez volt arra a kérdésemre, hogy vajon a szakértőjük mennyire független, hogy idézzem: "szokott azért néha visszaküldeni olyan cipőt is, ahol megalapozott a gyanú, meg is szoktunk rajta lepődni...de ott általában ragasztás a gond"
Erre mondtam, hogy 70%-ban nálam is a ragasztás a gond, mire mellébeszélt.
Talán neked van pozitív tapasztalatod a Humaniccal kapcsolatban? Netán ott dolgozol?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!