Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Segítene vki, aki jártas az...

Segítene vki, aki jártas az aliexpressről való rendelésben?

Figyelt kérdés
Sziasztok! Augusztus 30.-án megrendeltem egy kabátot aliról! A nyomkövető szerint szeptember 15.-én adták postára a küldő országban! Még aznapra kiírták, hogy átvételi szabadság van, ez az utolsó infó! Még a mai napig is csak ennyi az infó róla! November 10.-ig van fizetési kötelezettségük, utána visszakérhetem a pénzt! Esélyes, h megjön addig? Ha nem, akkor mennyi idő alatt küldik vissza a pénzt? Az ali vállalta, h visszaküldi, ha nem jönne meg addig_!

2015. okt. 23. 09:06
 1/9 anonim válasza:
47%

Külj egy üzenetet az eladóra, hogy most akkor mi van, hogy lesz a csomagoddal. Indìthatsz esetleg disput-ot (nem tudom, mi a magyar megfelelője), ilyenkor meghosszabbítja az eladó a reklamációs idődet,illetve a csomag megérkezésének időtartamát, amíg az eladó felelősséget vállal érte.

Igen, volt most ott Keleten egy ünnepük,ami miatt leállt az egész csomagküldès szolgáltatásuk.

A pénzedet viszont kérdéses hogy mikor kapod vissza, az eladótól függ. Ha viszont az eladó nem intézkedik az ügyben, akkor az ali rendezi a dolgokat. Az már kicsit hivatalosabb, és valószínűleg hamarabb is küldi vissza a pénzt.

De először mindenképp az eladónál érdeklődj.

2015. okt. 23. 09:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:

Az, hogy mikor kapja vissza a pénzét nem az eladótól függ, hanem csak és kizárólag az Alitól.


Kérdező, pár dolog, mert ugyan mióta létezik az Ali használom, de nem értem mit írsz...


- Mit ír a tracking pontosan? Másold ide be akár a tracking számot

- "November 10.-ig van fizetési kötelezettségük, utána visszakérhetem a pénzt!" Ez mit akar jelenteni? Nem a buyer protectionra gondolsz? Mert ha az lejár cseszheted...

- "mennyi idő alatt küldik vissza a pénzt?" - semennyi idő alatt, ha nem nyitsz dispute-ot és lejár a buyer protection akkor így járátl.

- "Az ali vállalta, h visszaküldi, ha nem jönne meg addig_!" - Mit? Az ali azt vállalta, hogy kártérít ha nem kapsz csomagot.

2015. okt. 23. 10:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:

Ez a track szám: RL142038061CN

Megköszönöm, ha megnézed!

A többi kérdésedre sajnos nem tudok érdemleges választ adni, mivel bnőm rendelte meg, mert neki van paypall-ja! Ő már rendelt többször is, és nem csak Nekem... Eddig minden megérkezett időben! Annyit tudok, h az ali vállalja, ha nem érkezne meg a csomag időben (ezesetben 60 nap), akkor vissza lehet kérni a pénzt, amit gondolom behajt az eladón! Ezt én így értelmeztem, de lehet, h rosszul! :( a menetét nem ismerem, mert eddig ugye minden megérkezett! Azért reménykedem, h megérkezik, csak az elég kiábrándító, h a track szám szerint sehova nem mozdult a csomag több, mint egy hónap alatt!

2015. okt. 23. 10:54
 4/9 anonim ***** válasza:
100%

Ez a státusza:

福州市国际小包收寄处理中心, 离开,下一站【福州中心】


Ez megközelítőleg annyit jelent, hogy elküldték szeptember 15-én este a csomagot. De mivel egy kabátról van szó nagy a valószínűsége, hogy nem repülővel, hanem hajóval, ami 2-3 hónap alsóhangon...


Viszont:

Az Alin nem lehet paypallal fizetni! Ergo nem sok értelme volt a barátnődre bízni.


Más részről az Ali azt vállalja, hogy 60 napig van egy vásárlói védelmed. Ez azt jelenti, hogyha bármi gond adódnak akkor 60 napig tudod az alinak jelezni. Ha kicsúszol a 60 napból akkor viszont látás van, senki nem fog veled foglalkozni, sem az eladó sem az Ali. Az eladók 99%-a erre is játszik, ha reklamálsz akkor csitítgatnak, arra kérnek, hogy várjál. Aztán kicsúszol a 60 napból és soha többet nem válaszolnak semmire. A kínai eladók így működnek.


Ha egy csomag nem érkezik meg ~ 45-50 nap alatt és a nyomonkövetés sem jelzi, hogy az MO-ra érkezett volna akkor már érdemes egy dispute-ot nyitni, ahol jelzed az eladónak, hogy a tracking nem mutat semmit és a csomag sem érkezett meg. Erre majd kapsz 3 napon belül egy bullshit választ, hogy várjál még. Ne várjál, mert megszívod. Kérni kell a full refundot (vagyis a teljes vételár visszatérítését). A legtöbb eladó ebbe nem fog belemenni, olyankor ne foglalkozz vele tovább, nyiss egy claimet az ali felé. Ilyenkor az Ali "beavatkozik", megvizsgálják az adatokat, esetleg kérnek tőled ezt-azt (bár meg nem érkezett csomagnál inkább az eladótól kérik a feladási bizonylatot) és a végén 1-2 hét után visszautalják a pénzt.


A kínaiakat nem kell megsajnálni, folyamatosan 0-24 hazudik és sír mindegyik eladó és szinte biztos, hogyha kifutsz a reklamációs 60 napból tojnak majd a fejedre.

2015. okt. 23. 11:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 A kérdező kommentje:
Ha azt írja, h elküldték, akkor annak egyszer meg kell érkeznie, nem? Ha elkezdem most visszakérni a pénzt, akkor mi lesz a csomaggal? Nekem nem pénz kell, hanem a kabáz! :) egyébként egy 95%-os eladóról beszélünk!
2015. okt. 23. 11:38
 6/9 anonim ***** válasza:
100%

Semmi, vagy megjön vagy nem. Azért kell időben reklamálni, mert sok idő amíg az ali tököl majd. Ha közben megérkezik a kabát te természetesen tudod jelezni és akkor lezárják az ügyet!

Ha meg nem érkezik meg 60 nap alatt akkor így jártak, garantálták a 60 napos kiszállítást!


Amúgy a 95% elég f0s az Alin, én 98% alatt meg sem nézem a termékeiket.

2015. okt. 23. 11:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 A kérdező kommentje:
Köszi a segítséget, nyitottunk egy dispuit-ot!
2015. okt. 23. 11:52
 8/9 A kérdező kommentje:
*dispute :)
2015. okt. 23. 11:53
 9/9 anonim válasza:

Én úgy jártam hogy egy hét volt már csak hátra hogy vagy megérkezik vagy nem. Jelentettem egyből majd írta hogy, ha vissza tudom vonni akkor vonjam már vissza mert fel lett adva csak még később fog érkezni. Nem foglalkoztam vele. Rá 2-3 napra meg is érkezett és vissza vontam a jelentést.


Szóval mindenkinek más tapasztalatai vannak bár a többségnek mindig igaza van.


Egyébként megérkezett már?

2015. nov. 1. 15:31
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!