Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Vasaroltam egy telefont....

Vasaroltam egy telefont. Negyedszerre hibasan jott vissza . Nem adjak vissza a pénzem. Valaki segítene, mit tegyek? Bővebben lent.

Figyelt kérdés
Az extreme digitalnal vasaroltam a telefonomat. hibas ,mar honapok ota varakozom. mindig " megjavitjak " de a készülék javithatatlan. kijelzojevel van a probléma. mar a jotallasijegybeb sincs hely , annyiszot volt szervizben. most a Microsoftnak írtam levelet, hogy küldjenek egy csereigazolast mert az extreme digital csak akkor teriti meg a pénzem. mindent kicsereltek a készülékben csak a fopanelt nem. most fopanel cseret rendeltek el de az se fofja megoldani. mar nagyon elegem van!!!!! valaki, otlet mihez kezdhetnek? idáig kinden eladoval kedve voltam es turelmes. az segitene ha eroszakosan oda mennek es kovetelnem a pénzem? vagy mihez van egyaltalan jogom es hányszor fogjak meg javitani a telefont ?

2015. aug. 4. 15:49
 1/2 A kérdező kommentje:
Elnézést az esetleges helyesírási hibákert! csak telefonrol gyakran elgepelem !
2015. aug. 4. 15:51
 2/2 anonim ***** válasza:
A fogyasztóvédelem emlegetése néha csodákra képes.
2015. aug. 4. 20:07
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!