Átvertek egy üzletben, nagyon ideges vagyok, mi a teendő?
Figyelt kérdés
Egy nagyon neves játékboltban vettem egy játékot akciósan. A doboz lezárva, az alján a vonalkód áthúzva, gondolom az akció miatt. A doboz tartalma ugye ellenőrizhetetelen a lezárt doboz miatt. Megvettem, leblokkolta, viszlát. A szülinapi ünnepségen a gyerek kibontotta, a dobozba benne a "jezgyzőkönyv a fogyasztó minőségi kifogásáról", miszerint a termék hibás. Ugye itt az előző vásárló neve, címe.Nekem ugyanezt a hibás terméket adták el. Hova fordulhatnék még azonkívül, hogy beírok a vásárlók könyvébe? Köszi a választ!2015. júl. 28. 15:18
1/6 A kérdező kommentje:
Soha nem töltöttem ki ilyet, hanyadik lapot kell kitépnem a 3-ból?
2015. júl. 28. 15:25
2/6 anonim válasza:
Egyszerűen visszaviszed a játékboltba és kicserélik.
3/6 A kérdező kommentje:
Aha, gondoltad te hogy ennyivel majd le is zárom. Úgy 120 km-t kell ezért utaznom.
2015. júl. 28. 15:30
4/6 anonim válasza:
Ha be akarsz írni a panaszkönyvbe,ahhoz nem kell 120km-t utazni?
Amúgy nyugodtan leírhatod a bolt nevét,hátha akkor valaki tud egy megoldást.
5/6 A kérdező kommentje:
Mégis akkor hol írjak be?
2015. júl. 28. 15:47
6/6 anonim válasza:
Mi lenne, ha felhívnád a boltot, hogy mi ilyenkor a teendő? Háborogni ráérsz akkor, ha nem megfelelően állnak a problémádhoz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!