Tegnap vásároltam egy üzletben egy pólót, de ma vettem észre, hogy a cimkéjén 1990 Ft. Volt nekem meg 2990 Ft. Van a blokkon és annyit is fizettem. Magyarul átvertek! Mi a teendő ilyenkor? A többi LENT!
Figyelt kérdés
Felhívtam az üzletet és azt mondták: ez van nem fogadunk már el reklamációt! Nem sajnálom a pénzt, de az a stílus ahogy velem beszéltek nagyon felidegesített! Most már szeretnék valamit tenni. Van valamilyen törvény erről?2012. júl. 28. 12:00
1/5 anonim válasza:
Minden boltban van panaszkönyv. Vagy fordulj a fogyasztóvédelmi hatósághoz. Nagyon szép büntetéseket tudnak ám kiszabni.
2/5 A kérdező kommentje:
szerintem ez nem az ő hatáskörük!
2012. júl. 28. 12:13
3/5 A kérdező kommentje:
de köszi!
2012. júl. 28. 12:13
4/5 anonim válasza:
Mindenképpen tegyél panaszt. Ez nem az a kategória, ami „A pénztártól való távozás után felszólamlást nem fogadunk el.” A különbséget kötelesek számodra minden teketória nélkül visszafizetni. Írj be a vásárlók könyvébe akkor is, ha megteszik! Ha nem hajlandóak, akkor vesd fel, hogy a fogyasztóvédelmi főfelügyelőséghez fordulsz (kötelesek vizsgálódni), és ha nagyon megharagszol, akkor csalás büntette miatt rendőrségi feljelentést is teszel, emellett polgári perre is számíthatnak, mert megtérítetted velük a jövés-menésed költségét, kellemetlenséget stb.
5/5 anonim válasza:
Ha nem a fogyasztóvédelmi hatóság kötelessége a fogyasztók védelme, akkor kié? Ne viccelj már!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!