Rendeltem egy cipot adidascipok.com-rol de nem azt kuldtek amit rendeltem, mi ilyenkor a teendo?
űrlapon írd meg magyarul és angolul is és add meg az e-mail címed, hogy visszajelezzenek.
Elég gyenge az angolom, de arra elég, hogy megértsék, esetleg valaki majd kiegészíti.
Hello,
I ordered and purchased a shoe from your webstore, but I received a totally different product.
How to exchange the wrong product?
Will you send me the correct product first, then I will send the wrong one back to you?
Please contact me at akarmi@akarmi.hu
Thank you!
Jancsika
----------------fordítás----------------
Jó napot!
Megrendeltem és megvásároltam egy cipőt az Önök webáruházából, de teljesen más terméket kaptam.
Hogyan cserélhetem ki?
Előbb elküldik a jó terméket és utána én visszaküldöm a téveset?
Kérem vegyék fel a kapcsolatot velem az akarmi@akarmi.hu
e-mail címen.
Köszönöm
Jancsika
Semmit. Ez valami nyomorult kínai dropshipper, kb. 3 mp után egyértelműen látszik. Teljesen tiszta sor, hogy hamisítványokat árul. Ennek megfelelően le se fogja xarni a reklamációt, mert tudja, hogy 8,000 km-re vagy tőle és ráadásul te nem is tudsz róla semmit.
Egyetlen esélyed, ha Paypallal fizettél - de gondolom nem.
Utolsónak igaza van, ez egy elég tipikus kamu oldal, a küldő cégről 0 információ derül ki stb...
Bankodnál próbálhatsz charge backet kérni azon a címen, hogy nem kaptál semmit például (mondjuk neked nehezíti a helyzeted, hogy kaptál valamit). Charge back-re 30 napon belül van lehetőséged.
Nekem ugyan ez volt
Hogy van ez a paypal os dolog?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!