Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Mit kell tenni ha webáruházból...

Mit kell tenni ha webáruházból a cucc törötten érkezett és nem reagál az eladó?

Figyelt kérdés
Egy háztartási kisgépet rendeltem és összetörve kaptam meg, futárszolgálat hozta, becsomagolva, kívülről nem látszott a sérülés. Mi a teendő? Azonkívül, hogy megírtam nekik fotóval mellékelve, de még nem reagáltak.
2015. márc. 26. 07:07
1 2
 11/17 anonim ***** válasza:
Csak akkor engedi a futár kibontani, ha a futárcég és az eladó között a szerződésben szerepel, hogy fizetés előtt kibontható. Ha nem lehet a kibontani, akkor kifizeted, elmegy a futár, te kibontod és hibás, akkor vissza kell hívni a futárt és vesz fel egy jegyzőkönyvet.
2015. márc. 26. 10:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/17 anonim ***** válasza:
51%

Homár gyanús a történet.

Brüsszelig elmegy, de egy jegyzőkönyvet nem képes felvetetni. Igazi vadász.

2015. márc. 26. 11:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/17 A kérdező kommentje:
Bocsáss meg, a futár elment mire kibontottam a csomagot. Le volt fóliázva, plusz két dobozban volt benne. A futárszolgálatot felhívtam, ők azt mondták értesítsem a feladó céget. Mondjuk a cég korrektnek tűnik, sok a pozitiv értékelésük, így én még bizakodom, hogy valamit reagálnak csak idő kérdése. Még csak két nap telt el. Persze az is furcsa, hogy ahogy megrendeltem, két nap múlva itt volt a csomag, az érkezésdről, feladásról egyből tudtak értesíteni előtte, a reklamációmra meg nem is reagálnak semmit.
2015. márc. 26. 11:23
 14/17 anonim ***** válasza:

Én háztartási nagygépet rendeltem webáruházból, a futárnak egy ezrest nyomtam a kezébe, ki is csomagolta a cuccot, meg beállította a helyére. Jegyzőkönyv készült róla, hogy a készülék sértetlen állapotban ki lett szállítva, át lett adva.

Honnan rendeltél?

2015. márc. 26. 11:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/17 anonim ***** válasza:
Nyugodtan lehurroghatsz, de én már ezt vegigjartam és tudom mit kell tenni. De neked nem kell segítség. Ok. rendben. Nem segítek
2015. márc. 26. 11:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/17 A kérdező kommentje:
Mi már rengeteg cuccot rendeltünk, TV-ket, laptopokat, hűtőt, kínából is sokmindent, de egyszer sem jártunk így. Vagyis volt, hogy ruhánál rossz volt a méret vagy nem fakadt meg a gyümölcsfa, de mindig korrektül cserélték vagy térítették, a tönkrement garanciás cuccot meg rendesen javították. Most van ilyen először. Egyelőre nem akarok a cégnek rosszat, ezért nem írom meg a nevét, várok türelmesen.
2015. márc. 26. 11:56
 17/17 A kérdező kommentje:
Hát én nem hurrogtam le senkit.
2015. márc. 26. 11:57
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!