Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Mit kell tenni ha webáruházból...

Mit kell tenni ha webáruházból a cucc törötten érkezett és nem reagál az eladó?

Figyelt kérdés
Egy háztartási kisgépet rendeltem és összetörve kaptam meg, futárszolgálat hozta, becsomagolva, kívülről nem látszott a sérülés. Mi a teendő? Azonkívül, hogy megírtam nekik fotóval mellékelve, de még nem reagáltak.
2015. márc. 26. 07:07
1 2
 1/17 anonim ***** válasza:

Amikor kibontottad, akkor a futárt vissza kellett volna hívni, hogy vegyen fel jegyzőkönyvet, illetve a futárcéghez kártérítési igényt kell beadni.

Egyszer végigjártam ezt én is

2015. márc. 26. 08:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 A kérdező kommentje:
A futárcéget felhívtam, azt mondták a küldő webáruházzal vegyem fel a kapcsolatot. Gondolom ha nem jelentkeznek, akkor is visszaküldhetem a csomagot azzal, hogy elállok a vásárlástól, hiszen 14 napig el lehet állni webes vásárlásnál. Csak kérdés, visszaküldik-e az árát.
2015. márc. 26. 09:17
 3/17 anonim ***** válasza:
Az elállás csak sértetlen áru mellett lehetséges.
2015. márc. 26. 09:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/17 anonim ***** válasza:
Melyik futár cég volt? Csak azért kérdem mert az egyik cég autóját baleset érte és minden áru összetört
2015. márc. 26. 09:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/17 A kérdező kommentje:
Ezt nem érte baleset.
2015. márc. 26. 09:59
 6/17 A kérdező kommentje:
Semmi esetre sem hagyom annyiban, ha kell Brüsszelig elmegyek. Én kifizettem az árut és a postaköltséget, nyilván van valami megoldás erre.
2015. márc. 26. 10:04
 7/17 anonim ***** válasza:
Webáruháznál az illetékessel telefonon beszélni, e-mailt írni, hangfelvételt csinálni a beszélgetésről, hogy minden info és bizonyíték a kezedben legyen. És ijeszd meg őket, ha nem orvosolják a problémádat azonnal, akkor a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósághoz jelented az ügyet.
2015. márc. 26. 10:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/17 A kérdező kommentje:
Rendben, köszi. Mert ezzel a módszerrel akkor az összes áruház eladhatja a mindenféle selejt/törött cuccát, a futárcég soha nem várja meg, míg kibontjuk, megnézzük a csomagok tartalmát. De azt hiszem ezentúl vagy nem rendelek vagy nem fizetem ki addig a futárnak, amíg át nem néztem az egészet.
2015. márc. 26. 10:19
 9/17 anonim ***** válasza:
Sajnos, a futár nem fogja megvárni, amíg a cuccot átnézed. Lehet, hogy a futár volt a bűnös. Nem lehet tudni. A háztartási gépen kell lennie gyári számnak, vagy valami, ami azonosítja a számlán lévő gépet. Ha egyeznek a számok, akkor arról a gépről van szó, ha nem egyeznek, akkor útközben kicserélték a gépet. Vagy a számlán nem tüntettek fel semmiféle azonosító jelet, ami bizonyítaná, hogy arról a gépről van szó. Ezt is tisztázni kellene a webáruházzal. esetleg olyan helyről vásároltál, ahol ez a megszokott: törött cuccokat adnak el jó helyett. Minden előfordulhat sajnos.
2015. márc. 26. 10:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/17 anonim ***** válasza:
9-es vagyok, Minden esetre, ha nem tudsz zöldágra vergődni az áruházzal, akkor mindenképpen a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságnak írnék e-mailt, hogy vizsgálják ki az ügyet.
2015. márc. 26. 10:31
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!