Átvertek 1000ft- al egy étteremben! Mit javasoltok?
Sziasztok!
890ft értékben vásároltam egy étteremben egy 2000- sel fizettem, de a kasszás csak az aprót adta vissza, a visszajáró 1000ft- ot nem!
Hirtelen nem is vettem észre, csak miután már elvitték a tálcámat és indulni készültem haza.
Szóltam nekik a tévedésről, de azt hazudták, hogy 1000- sel fizettem.
Ami sajnos nem igaz.
Kértem ellenőrizzék le, de azt mondták hiába ellenőrzik a borravalók miatt nem derülne ki a plusz 1000ft. Kértem hívják az üzletvezetőt, azt mondták nincs bent. A panaszkönyvet sem adták át.
Még annyit sem mondtak, hogy sajnálják a tévedést. Úgy gondolom, hogy ilyen tett egy étterem részéről elfogadhatatlan!
Nem egy sarki kocsmában vásároltam, hanem magát nagyra tartott hellyen.
Az ilyet úgy gondolom illendő lenne a részemről, minimum jelenteni:)
Mit javasoltok?
Rovancsolás...aha majd pont feltüntetik azt, hogy több van a kasszában. Zsebre teszik, és hipp-hopp, máris a megfelelő összeg van benne. Tuti mindig több van benne, mert az emberek sokszor felfelé kerekítenek, úgy fizetnek, meg sokan nem kérik a visszajárót.
Én tuti nem hagynám annyiban, és én sem az 1000 ft-ot kérném vissza. De megírnám a központnak, hogy az üzletvezetőt nem hívta oda a pénztáros, mert állítása szerint nem volt bent. Jó eséllyel ez is kamu, nagyon gyakran eljátsszák, pedig lehet az üzletvezető is ott állt a "kigúvadt szeműek" között, s figyelt. Mi az, ogy nincs bent? Akkor hol van? Max. szabin, de akkor van helyettese. Olyan nincs, hogy 3 étteremnek is ugyanaz az üzletvezetője, és ingázik. Szóval ezzel is átvertek. Kérjék csak számon az üzletvezetőn, hogy hol volt. Vagy ha nem is tud az esetről, akkor kérjék számon a kasszáson, hogy kérésre sem volt hajlandó hívni a főnökét.
A másik a panaszkönyv. Nem tehetik meg, hogy nem adják oda, mégis sok helyen megteszik. Ha mi, vásárlók nem teszünk ez ellen, akkor semmi nem fog változni.
van egy olyan tv-műsor, hogy beépített főnök. sokszor franchise rendszerben működő cégekhez mennek el egy idegen országba, álruhában, megnézni, hogy mennyire tartják be az előírásokat. szerintem ez a hely is ilyen lehet. Én nagyon nem bírom az átverst és azt ha hülyére vesznek, szóval mg az is benne van, hogy a nagyfőnöknek írnék, akár egy norvég(?) igazgatónak. E-mail címeket tuti találsz a neten. Ha konkrétan az igazgatóét nem is, de címzettbe beteszel 4-5 e-mailt, pl. titkárság, sajtó, beszerzés, stb, akkor tuti eljut a megfelelő helyre.
Érdemes lenne angolul írnod, ha esetleg nem tudsz, akkor kb. minden 2. ember meg tud fogalmazni egy ilyen levelet. És mindenképpen említsd meg benne, hogy amit itt tett a kasszás, az Magyarországon törvénybe ütközik, és az adóhatóság komolyan büntet érte. hidd el, ezen nem fognak nevetni, és ki fogják vizsgálni.
1-2 éve megreklamáltam egy kuponos oldalon vásárolt szolgáltatást. nem azt kaptam a pénzemért, amit írtak, és ott nem is 1000 ft-tól volt szó. az ügyfélszolgálatos persze lerázott, de engem idegesített a dolog. a kt igazgató neve szerepelt az oldalon, elérhetőségük persze nem.
de volt ennyi eszem, hogy ha a Szabó Mária ügyfélszolgálatos e-mailje maria.szabo@xyz.hu volt, akkor egy Tóth János nevű igazgatóé jó eséllyel janos.toth@xyz.hu lesz. és bejött, sőt ez után már komolyan vettek, mivel megemlítettem, hogy érdemes lenne a történetet néhány országos hírportálon is megjelentetni. visszakaptam a pénzem.
nagyon nem értek egyet azokkal akik szerint egy ilyet be kell nyelni tanulópénz gyanánt. s ha több tízezerről van szó? akkor is? vagy kis összeg tanulópénz, nagy összegnél már balhézzunk? és ha a kérdezővel holnap újra megtörtnik ugyanez, csak máshol, bizonyítani nem tudja, akkor megint nyelje be? pontosan azért csinálhatják az átverést, mert sokan gy állnak hozzá, hogy benyelik! nem szabad! ha a kasszás direkt verte át a vevőt, és ez kiderül, sőt fegyelmit kap, vagy még rosszabb esetben elbocsátják, a következő munkahelyén majd jobban meggondolja, hogy meglopja-e a vevőt. ha hagyjuk, persze, hogy meg fognak lopni!
persze mindenkinek a maga döntése. aki azt írta, tanulópénz, az nyelje be, de majd nyelje be azt is mikr egy autóvásárlásnál százezrekkel verik át. aki meg tudatos, az menjen utána, és ne hagyja magát. nem vagyunk birkák. vagyis én. aki benyeli, az az.
Ebben igazad van. Köszönöm.
Hétfőn írok nekik levelet, vagy telefonálok a honlapjukon megadott számra.
Elvileg valami ügyfélszolgálatuk a Westend- ben van...
Nyilván nem magyar étterem, a főnök ki azt nem tudom (gondolom nem magyar).
Fejlemények:
Felhívtam telefonon 2x - is az ügyfélszolgálatukat és mind a kétszer, egy magán lakás ( idős néni) vette fel!!!!!!!!
Nem értem!!!! Talán rossz a telefonom?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!