Mi van az ebaynál, ha nem jön a termék, és a vissztérités kérésére azt válaszolja, hogy a kinai holdünnep miatt nincs hivatalában s csak akkor jön vissza mikor lejár a 45 napos vissztéritési idő?
Ilyen esetben nem arra kell várni, hogy az eladó nagy kegyesen visszaadja a pénzt.
Ha első felszólításra nem fizeti vissza, hanem kifogásai vannak, akkor CLAIM-et kell eszközölni és majd az eBay munkatársai megítélik neked a visszatérítést, amit az eladó jóváhagyása nélkül is megkapsz.
Tehát azt kell tenned, hogy magasabb szintre emeled az ügyet. Hogy pontosan mi a neve ennek, nem garantálom, mert már rég csináltam, de elméletileg ESCALATE és CLAIM szavak benne vannak,
Köszi:)
Még egy kérdés:
A rendelésben ez van írva:
Estimated delivery Jan 30, 2015 - Feb 26, 2015
ez mit jelent? nekem 26-a előtt kell ezt elindítanom amit irtok, vagy akkor ha 26-ig nem jön meg a termék, pl. 27-én?
Elindíthatod most is, de az lesz a válasz, hogy kérem, várjon 26-ig.
De akkor már be van adva a case, nem tudja ignorálni az ügyedet. De beadhatod 27-én is, kiemelve a panaszodban, hogy lejárt a szállításra vállalt határidő.
25-re írta hogy visszajön.
akkor van esély hogy privát üzenetben is kezeli az ügyet, vagy erre ne is számítsak?
én azt hittem arra megy ki az egész, hogy 25-én már késő lesz panaszt tenni, mert mire válaszol már 26 lesz.
egyáltalán mi számít? az itteni vagy a kínai idő? mert az utolsó napon megeshet nem tudom most hirtelen a kínaiak előbbre járnak vagy hátrébb, megeshet e hogy 26-án éjfél előtt adom be de az nekik már 27.-e.
vagy akkor nem számít az időtúllépés?
Tudom h már lejárt ügy de a jövőben/másoknak akik még ehhez a kérdéshez lyukadnak ki jól jöhet.
Az ebay oldalán a delivery time lejáratának napján sem tudsz még reklamálni a 'didnt recieved' opcióval (nem mintha 26-án este pl még lenne rá esély h megjön) max üzenetben jelezheted az eladónak h gond van,így nyoma van h te már felvetted ezügyben vele a kapcsolatot.
Egy nappal a lejárat után-a te helyi időd számít,éjfél után már pl működik- indíthatod a dolgot.
Mindezektől teljesen függetlenül a paypal tranziót követő 45. napig indíthatsz a paypal oldalán egy vitát a tranzakcióról amiben a felek a paypal felületén üzengetnek egymásnak-persze ha még nem telt le ittis a delivery time-ot fogják emlegetni h várd ki szépen-majd ha letelt az idő követeléssé eszkalálhatod az ügyet,és visszakapod a pénzt.Mindig a vevőt védik,neki kedveznek.
köszi
szerintem még nem járt le.
az eladó visszairt, hogy vagy a pénzt kapom vissza vagy a terméket.
és ugy tudom van egy másik 60 napos reklamáció is.
sajnos igazatok volt.
kussoltak.
írtam újra
tovább kussoltak.
rájuk nyomtam valamit, nem tudom mi a neve, egyből szívélyesek...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!