Egyik barátomnak küldtem a paypal számlájára 10. 000Ft-ot még Január 8-án, ám a pénz még mindig nem érkezett meg. Mi a teendő?
"PayPal számláját kizárólag személyi (NEM cégi) az Ön nevén nyilvántartott bankszámláról töltheti fel."
Tehát más PayPal accountját nem tudod átutalással feltölteni. Vegyétek fel a kapcsolatot a PayPallal.
Ha a "Top up instantly" lehetőséget választottátok, akkor ott a "Segíthetünk?"résznél írja:
"Hogyan muködik a PayPal számla azonnali feltöltése?"
Ott is a "FIGYELMEZTETÉS" címszó körül.
Ha a "Top up in a few days" lehetőséget választottátok, akkor ott az átutalásra vonatkozó adatok fölött írják:
"The money must come from a bank account that's in the same name as your PayPal account"
Köszi a segítséget. Írtam nekik egy mailt, amibe leírtam hogy küldtem pénzt de nem érkezett meg, de most már tudom hogy miért nem szóval visszakaphatnám e a pénzem?!
Erre jött egy automata mail, abba voltak megoldások különböző problémákra. Annyira nem tudok angolul. Kéne írnom egy válasz emailt, hogy tudják, hogy nem oldódott meg a problémám, vagy várjak?!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!