Mit lehet tenni?
A mai nap vásároltam a Tesco-ban egy Ubisoft Exclusive (arany színű, uplay kiadású) HAWX 2.-t.
Amikor hazaértem, nem tudtam aktiválni a játékot. Többszörös próbálkozás után sem sikerült, és ekkor vettem észre, hogy a kód ami a játék kisfüzetére van matricaként ragasztva, a HAWX első részéhez tartozik.
Visszavittem a tesco-ba, a blokkal együtt! A reakciójuk az volt, hogy ilyen nincs, nem létezik, lehetetlen hogy rossz kódot kaptam volna. Ennyivel el vagyok intézve. (nem kevertem össze az O-t a 0-val, kipróbáltam úgy is)
Ilyenkor mi a teendő?
A kód feltételezem a csomagoláson belül volt - ez esetben a játékra rá van írva, hogy ki a magyar forgalmazó, őket érdemes felkeresni.
Nekem ugyan ez volt régi Sierra játékkal, simán segített a magyar forgalmazó, adtak új kódot.
Köszönöm, holnap megpróbálok pár dolgot, majd leírom mi történt.
A PlayOn supportnak már írtam. :)
off:
Durva, hogy azt szivatják aki fizet a játékért. Ráadásul a Tescoban, ahol hatalmas veszteségeket könyveltek el nemrégen. Ráadásul úgy, hogy illegálisan 1000x gyorsabban ingyen megszerezhetted volna.
Valószínűleg a support vagy a Tesco kicseréli a terméket ha tovább próbálkozol, de ha mégsem akkor Fogyasztóvédelem & Tékozló Homár. De remélem nem kell ennyit vacakolnod.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!