Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Egyéb kérdések » Ti válaszoltok a szolgáltatók...

Ti válaszoltok a szolgáltatók személyes jellegű kérdéseire?

Figyelt kérdés
Az olyanokra gondolok, hogy családi állapot, család anyagi helyzete stb. Miután megláttam egy szerződéskötés után, hogy aláíratták velem, hogy ezeket önként adtam meg, egy tegnapi bakszámlanyitáskor mikor elkezdett ezekről kérdezni az ügyintéző nevettem és mondtam, hogy á ezt a részt ugorjuk át. Totál kiakadt, hogy ezt muszáj, mondom nem, ez önkéntes, a végén alá is fogja velem íratni. Erre már békén hagyott, csak annyit mondott hogy hát ilyet még soha senki nem csinált előttem. Na ezen viszont meglepődtem, azt hittem csak én voltam eddig ilyen bamba.

2014. okt. 28. 18:45
 1/2 anonim ***** válasza:

Engem telefonon hívtak életbiztosítással. Mondom köszönöm, nem kérem. Következő: Ön milyen biztosítással rendelkezik?


Gyűjtik az adatot, hogy aztán továbbadhassák. Családi állapot és család anyagi helyzete biztosításnál, hitelnél, befektetéseknél mind-mind jól jöhet, ha rá akarnak keresni hogy kinek kéne eladni ezeket.

2014. nov. 28. 21:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Szerintem is pofátlan adatgyűjtés lehet, csak kíváncsi voltam hányan hiszik azt, hogy kötelező megválaszolni őket mondjuk bankszámlanyitáskor vagy mobiltelefon előfizetés megkötésekor. Mert a szolgáltatók ezt igyekeznek elhitetni, mi meg csont nélkül bevesszük.
2014. nov. 28. 22:56

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!