Sprinter futárszolgálatról mi a véleményetek?
Rendeltem az iponról egy monitort és azt hittem h a GLS szállítja de mint kiderült a Sprinter.
Mi a véleményetek róla, tényleg kiszállítják egy nap alatt a cuccot? A futár normális?
Az egyik legalja futárszolgálat. Sőt... Talán ők a legalja. Évek óta azt tapasztalom, hogy a futáraik finoman szólva sem épp a legjobb kiállásúak. Volt, hogy többedszerre törött terméket szállítottak. A végén már én hagytam a francba, mert nem volt pofám írni a feladónak, hogy megint összetörve jött egy pohár. Legutóbb egy olyan bunkó, alpári futárt küldtek ki, hogy az kritikán aluli. A panaszom még bent van kivizsgáláson, gondolom nulla eredmény lesz.
Messzire kerüljétek!
A legalja! Ennél lejjebb már nincs semmi!
Rendeltem valamit, kifizettem előre. A webáruház visszaigazolta a rendelést és fizetést is.
Másnap küldtek egy e-mailt, hogy átadták a futárnak.
Egyik nap kapok reggel sms-t, és emailt is, hogy érkezik a csomagunk 09:00 és 11:20 között!
Mondanom sem kell, hogy nem jött a futár! Az sms-bem megadott ( futár ?) telefonszám, és az ügyfélszolgálat sem veszi fel a telefont.
14:25 kor küldtem egy üzenetet az ügyfélszolgálatra, melyre válasz még most sem jött...
… viszont kaptam egy e-mailt a képzelt kézbesítés másnap reggelén, hogy „tegnap” sikeresen „ kézbesítettek. !!!!!
A csomag azóta sincs nálunk!
A herce-hurca majd még ezután következik, de azt eldöntöttem, hogy olyan webáruházból (vagy bár honnan) nem vásárolunk a jövőben, ahonnan ezek „szállítanak”
Természetesen megírtam az áruháznak is, hogy miféle partnerük van!
Valójában nem cég a szar, hanem az emberek.
Hozzánk jár:
Express one
Gls
Transoflex
Sprinter
DPD
MPL
sima postás
Mindegyik rendben van. Jellemzően ugyanazok az emberek jönnek, ők okésak.
Mondjuk legutóbb az egyiktől kértem, hogy ha odaér, akkor dudáljon be, hogy a párom ki tudjon menni, azt mogorván megmondta, hogy ő nem dudál. Egybként ezen kívül mindenki okés.
Hozzátok is ugyanazok az arcok járnak, le vannak osztva többnyire a körzetek, főleg vidéken. Az adott futárral van akkor gond.
25/
Nem értek egyet. Egy cégről nagyon sokat elárul az, hogy kiket alkalmaz és hogyan kezeli a panaszokat. Fejétől bűzlik a hal. Való igaz, hogy elkerülhetetlenül becsúszik mindenhová 1-2 oda nem illő ember, de egy magára valamit adó cég megválik tőlük, hiszen rontják a hírnevét. Ahol hangosabbak a panaszok, mint a jó tapasztalatok, ott igenis gondok vannak a céges kultúrával.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!