Jófogás Háztól házig szolgáltatás. Most már itt divat átvágni?
Ti is tapasztaltátok már? Jó fogás háztól házig szolgáltatás "full biztonságos meg milyen jó üzlet, mert 3ezerért bárhová elviszik gls-el". Persze az aki megrendeli annak meg kell adnia, egy eldobható telefonszámot, mert arra küldenek neki sms-t de semmi más adatot nem kérnek tőle plusz egy kamu címet és nevet amit sehogy sem kell igazolnia. Ő vevőként mindent tud rólam, telefonszám, név e-mail cím, cím. Én eladóként semmit nem tudhatok róla, még azt sem hogy kivette még is meg, milyen telefonszámról, csak kapok egy smst, amiben küldjem vissza az ok szót és ők küldök is a futárt. Ez persze nekem eladónak pénz és idő kiesés, de ez mit se számít. Őrüljek hogy délkeletről északnyugatig utazott a csomagom 3 napon keresztül
Ennyi idő alatt már rég eladhattam volna egy normális embernek egy normális oldalon aki talán meg is veszi.
Valakinek van hasonló negatív tapasztalata, mert több embertől is hallottam most ez az új csalás, neki sem éri meg de mivel ingyen rángathat a te csomagoddal egy futárt, ezért megéri neki sz.vatni másokat. Remek..
MPL 1400 ért elviszi országosan a csomagot, szóval GLS meglátogathatja a wc-t és lehúzhatja magát.
Emellett előre utalást kell kérni, és mikor megjött, akkor küldeni a csomagot.
Ha a vásárló kötekszik, hogy márpedig p nem akar előre utalni. Akkor kell keresni egy olyat aki hajlandó! Ennyi!
Én olx-en szoktam eladogatni a kisfiam kinőtt holmijait (értékes játékok, babafelszerelések, nem 200 Ft-os bodyk).
Sosem volt gondom abból, hogy aki meg szeretné venni, az előre elutalja a megbeszélt vételárat és a postaköltséget.
Legolcsóbban pedig az MPL (posta) üzleti csomagjával lehet járni, főleg a postaponttal (2 kg-ig 790 Ft, nagyobb súly esetén sem vészes)- ez 50 eFt-ig értékbiztosított, vevő és eladó is mega minden adatot, emailben én is és a vevő is kapja az értesítést a feladásól, illetve a vevő sms-ben is.
Nekem még nem volt gondom a könyvelt és biztosított postai szolgáltatásokkal.
Ha persze a feladandó tárgy körmérete nagyobb mint kb. 3 méter (pl. bútor, bicikli, ilyesmik)- akkor ez nem játszik, de azt meg különösen nem értem, hogy miért szórakozna valaki akkor azzal, hogy utánvétet kér.
A Jófogásos háztól-házig szolgáltatás alapvetően egy jó szolgáltatás, mert 1900 forintért nem sok mindent küldhet az ember sehonnan sehova és még ki is jönnek érte házhoz.
A problémák abból fakadnak, hogy ugye az emberek jó szokásukhoz híven nem olvassák el a szerződési feltételeket, csak reklamálnak, ha SZERINTÜK valami nem megfelelően történik.
A jófogás rendszerében megadott alapadatok alapján a GLS kap egy megbízást, elkészül a csomagcimke. Ezt másnap megkapja a futár és felveszi az eladótól a csomagot, amennyiben az megfelel a szállítási feltételeknek, amellyel az emberek nagy része szintén nincs tisztában, mert a jófogás tv-s reklámjai csak illusztrációk. Ezt követően a futár a következő munkanapon kiviszi a címre és csak akkor adja át, amennyiben a vevő kifizeti az összeget. Ezért három nap. Mert ez egy ilyen szolgáltatás. Amennyiben valakinek ez nem megfelelő és nem számít az ár, csak a sebesség, akkor lehet más szolgáltatást választani más cégeknél. A kézbesítéshez számított harmadik munkanapon pedig a gls elutalja a beszedett összeget a feladónak. Akinek ez túl késő, annak szintén nem a gls háztól házig szolgáltatását kell választania. Ettől még a szolgáltatás jó és igen kedvező. Csak hát mindig van kb. 1%, akiknek ezek a megoldások nem a legjobbak, mégis igénybe veszik őket és aztán hőbörögnek :)
Az, hogy az eladott termék hibás-e, ahhoz a futárcégnek nincsen köze. Ez egy vásárlói kultúra. Aki megbízik az ilyen oldalakban az vásároljon nyugodtan. AKi nem, az ne vásároljon. Röviden így tudnám összefoglalni a problémát :)
Egyébként pedig tudom ajánlani a futárcégek ügyfélszolgálatát a vásárlás előtt, mindig szívesen segítünk, hiszen az elégedett vásárló nekünk is fontos! :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!