Interneten vásárolt termék esetén ki állja a postaköltséget?
Attól függ, hogy miért kellett visszaküldeni a terméket? Ha rossz volt, ott szerintem nem feltétlenül a vevőnek kell állnia a postaköltséget, hisz nem a vevő tehet róla, ha éppen selejtes volt az adott termék.
De ha mondjuk neked nem tetszett az adott termék vagy nem volt megfelelő ha pl. egy ruháról van szó, a méret, vagy nem tetszett az ízlésednek, akkor a visszaküldés is téged terhel, az eladónak olyankor valóban a termék árát kötelessége visszafizetni.
Az illetékes kormányrendelet (17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet), amely jogot ad neked a vásárlástól való 8 munkanapon belüli elállásra, világosan fogalmaz: "A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. "
Vagyis te viseled a postaköltséget.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!