Vaterán vásárolt hibás termék esetén visszaküldésnél ki állja a postaköltséget?
Figyelt kérdés
Vaterán vettem egy elektronikai terméket,ami hibás és nem megfelelő a laptopomhoz,pedig direkt rákérdeztem vásárlás előtt hogy jó e,azt írta az eladó hogy igen.vissza akarom küldeni,hogy vissza kapjam a pénzem,de egyszer már fizettem postaköltséget,most ilyenkor ki állja?jó lenne ha az eladó,de mi van ha nem?akkor veszteség nekem!fontos!2013. ápr. 18. 13:28
1/2 anonim válasza:
A visszaküldési költség téged terhel, de az eladónak KÖTELESSÉGE a teljes vételárat (termék ára + előre fizetett postaköltség) megtéríteni számodra 30 napon belül!
2/2 A kérdező kommentje:
köszönöm
2013. ápr. 22. 10:26
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!