Vásároltam az Extreme Digital-tól egy Cisco routert. Kiderült, hogy a termék egy visszaküldött, hibás, ezek után eladták nekem! Mit lehet tenni egy garanciás ügyintézésen felül? Valamilyen ügyet szeretnék belőle, ezt már pofátlannak tarton!
Figyelt kérdés
2012. nov. 25. 23:00
2/2 Extreme Digital válasza:
Kedves Vásárlónk!
Sajnáljuk, ha hibáztunk. Természetesen a terméket kicseréljük, a szállítási költségeit átvállaljuk. Kérjük vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot, a shop@edigital.hu címen vagy a 0614520090-es telefonon.
Az okozott kellemetlenséfért szíves elnézést kérünk!
üdvözlettel,
Extreme Digital Ügyfélszolgálat
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!