Milyen módon és áron lehet visszaküldeni terméket az angol Sportsdirect áruháznak? Ha az Ő hibájukból rossz termék érkezett akkor a postaköltséget és a cipő árát is visszafizetik?
Helló! Ma jöt meg a válasz email, melyben annyit írtak, hogy a FAQ- ban foglaltak szerint járjak el.
KÉRDÉS - Hibás terméket kaptam. Hogyan küldhetem vissza?
VÁLASZ
Ha azért küldi vissza az árut, mert Ön szerint az áru hibás, megvizsgáljuk az árut, és emailben értesítjük Önt a visszatérítésről ésszerű időn belül. A visszatérítést vagy a cserét igyekszünk a leggyorsabban lebonyolítani, és az email kézhezvételétől számított max. 30 napon belül értesítjük, ha Ön hibás áru miatti visszatérítésre jogosult. Az Ön által visszaküldött hibás árut teljes mértékben visszatérítjük, beleértve a szállítási költségeket, vagy pedig, ha van, csereárut biztosítunk.
Lehetőség szerint adja meg a következőket:
> Az Ön rendelésszáma
> Termékkód/terméknév
> Részletes hibaleírás
> Hogy Ön a pénzét kéri vissza, vagy csereárut kér
Javasoljuk, a terméket ajánlva küldje vissza. A visszaküldési cím ez:
Visszáru
B blokk
Brook Park East
Meadow Lane
Shirebrook
NG20 8RY
Nekem tényleg csak annyit írtak, hogy nézzem meg a FAQ- t és aszerint járjak el.
Vagy rossz helyen írtam?
A legördülő "Tárgy" mezőbe mire hivatkoztál? Hibás a termék, rossz terméket kaptam vagy valami más?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!